![]() |
LGS Öğrencisinden Durum Analizi Lgs ye giren bir köy öğrencisi, soru kitapçığına şunları yazdı: “Okullar bize ne yapmamız gerektiğini öğretiyor. Beynimizi kullanmayı değil. Aynı robot gibi ama beynini kullanmadıktan sonra bunları öğren ne fayda eder. Beynini kullanabiliyorsa gittiğin okulun önemi yok. Hem bu zamanda okusan da meslek sahibi olamıyorsun ve hedefin zengin olmaksa bunu okuyarak yapamazsın. Beynini kullanmak gerek bunu da okulda öğretmiyorsunuz. Ben de beynimi kullanacağım ve kendimi geliştirip zenginliğe doğru gideceğim. Bence okul insanlara kendini aptal gibi hissettiren yer. Aslında çok zeki insanlar var ama onlar okul yüzünden kendini salak gibi hissediyor ve bu sayede o insanlar kaybetmiyor, o ülke kaybediyor. (Yazım kötü kurşun kalemle güzel yazamıyorum.)” BENCE OKUL KENDİNİ APTAL GİBİ HİSSETTİREN YER.. Mevzu bitmiştir. Ankara'dakilerin gòremediğini köydeki 16 yaşındaki öğrenci gösteriyor. Görenedir görene. |
okullar robot yetiştiriyor, farklılıklara tölerans yok, Özgür düşünceye yer yok, yeteneklere yer yok… Matematik yoksa aptalsın , işe yaramazsın |
Çocuklar perişan. Verilen eğitim başka çocuklardan istenen bambaşka. Her alanda uzman olmaları, zamanla yarışmaları, bunu yaparken konsantre olmaları, zamanı iyi kullanmaları, stres yönetimini iyi yapabilmeleri ölculüyormuş. Bilgi işin hiçbir yerinde yok. Gencin dediği gibi kıymeti de yok. Bir nesil yok olup gidiyor. Bu nasıl bir şeydi ben anlamadım gitti. Anne babalar elinizi çocukların üzerinden hiç çekmeyin. Gündem ve yasadıklarımiz onları ümitsizlige sevkediyor. Bunları bütün uzmlar dile getiriyor fakat ülkeyi yönetenler kör-sağir. Korkuyorum birgün çıkıp; "Neymiş eğitim sistemi kötüymüş. Çok biliyorsan sen ver eğitimini. Nankorsünüz nankör" diyecekler diye:( Çünkü o derece bizden ve yasananlardan koptular. |
SAAT: 03:58 |
vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.2.6 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.