![]() |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü Hanefiler şafiler ve malikiler in bir kısmı ile mutezile ve hariciler zan ilmini ahmed b hanbel malik b enes yakın ilmi tercih etmişlerdir |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü Alıntı:
Mutezile ve Hariciler zan ilmini kabul etseydiler. Şimdi onlarada Ehli Sünnet derdik. Ama hiçbirini kabul etmedikleri için onlara zındıklar diyoruz.( Bidat ehli ) |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü abla bn soruyu anlamadım Ağzı-Açık000 bnm cvp yanlıs dimi :D |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü Alıntı:
Fatma cevaptan kaçmak yok gülümseyen000 Şuan ben soru sordum doğru cevap alınca sıra sende afrn* |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü ben soruyu anladım cevabı anlamadım |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü Alıntı:
|
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü bu sorunun cevabı ne abla |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü Alıntı:
Cevabı ben vereyim. Biraz daha dikkatli okusanız cevabı yakalamıştınız gülümseyen000 Mutezile ve Hariciler dışında bunlar hiç bir görüşü kabul etmemiştir ( yakın ilim ve zan ) Hanifiler , Şafiler, Malikiler, Hanbeliler ister yakın isterse zan ifade etsin ahad haberle amel etmenin zaruriyeti konusunda hemfikirlerdir. Kendim sordum kendim cevapladım gülümseyen000 |
Cevap: Hadis tarihi ve usulü soru-cevap bölümü bu soru karışıktı |
SAAT: 14:22 |
vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.2.6 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.