![]() |
En komik tüketici şikayetleri [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturmuş. Kapısı açık kalan buzdolabının kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen şikayetçi olmuş. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Diyarbakır'da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini görünce Arçelik bayiinin yolunu tutmuş. Büyük bir hırs ile içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemis. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış; "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı." Satış görevlileri müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Bulaşık makinesi her işe yarar. Servis elemanları Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor yada şu boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak,lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, şu çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkmış. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Mersin'de son model bir ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş! Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı, ütünün gövdesinin yanması üzerine bayiye başvurarak, ütünün değiştirilmesini istemiş. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta kaynatmayı denemiş. Deneme başınç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne yapayım? Paramı geri verin" diyerek bayiye fırını iade etmeye kalkmış. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Mersin'de fırının içinde elbisesinin yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmıs. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından muzdarip tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesi önerilmiş. Fırının içinde çamaşır kurutma vakalarına sıklıkla rastlayan servis elemanları ayrıca çok sayıda beyaz eşya sahibinin fırınlarının içini mutfak dolabı olarak da kullandığına tanık olmuş. İçinde unutulan şeker, elbezi, mutfak önlüğü gibi malzemelerin yanması sonucu fırınların kullanılamaz hale geldiği belirlenmiş. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüs. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmemiş. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] İstanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şıkayeti ile servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin ocağın üzerine su ısıtıcısını koyarak suyu ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği kettle'in yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş. İstanbul'daki başka bir müsteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çıkarmadan yemek pişirmis. Alet eriyince de şikayetçi olmuş. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" yanıtını vermiş. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Elazığ'ın Maden ilçesinde mağarada oturan bir vatandaş, aşırı sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması nedeniyle dışardan kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette bulunmuş. |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri yurdum insanı:) emeğinize sağlık hoş bir paylaşım... |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri yurdumun saf temiz kalpli insanıyla gurur duyuyorum evet000 verilen örneklerden çoğunu yapmak bazen aklımdan geçmedi değil [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri AB İLERLEME RAPORUNA BUNLARIDA EKLERSELER KESİN AB YE GİRERİZalkış000alkış000 |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri evet bazıları diyecem ama vazgeçtim hepsi çok komik... aslında hepsi beyin fırtınası örnekleri...evet000 |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri gülümseyen000 |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri Masallah yani :)) Aslnda urun satarken, her ne kadar icinde yazsada demek ki urun kullaniminin egitimini vermeleri gerekiyormus:)) Herkes kendi sattigi musterisinin nasil oldugunu herhalde az cok anliyordur:)) |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri gülümseyen000gülümseyen000 |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri Alıntı:
|
Cevap: En komik tüketici şikayetleri Tebessüm senin düdüklü ne alemdegülümseyen000hani garantisi yoksasfhfgshsfhsgh .. ((anlarsınyaaAğzı-Açık000)) |
Cevap: En komik tüketici şikayetleri Alıntı:
|
Cevap: En komik tüketici şikayetleri Tüketicilerin ilginç şikayetleri kendilerini olduğu kadar üreticileri de çıldırtıyor" Tüketicilerin ilginç şikayetleri kendilerini olduğu kadar üreticileri de çıldırtıyor. Sürekli haklı olduğunu düşünerek üretici firmalarının kapılarını aşındıran; hatta bu nedenle mahkemelik olan tüketicilerin yaptıkları inanılmaz hatalar ve çılgınlıklar dinleyenleri tebessüm ettiriyor. İHA muhabirinin [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] sitesinden derlediği şikayetler şöyle: Bulaşık Makinesi Ne İşe Yarar: Servis elemanları Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da su boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını; hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanların olduğunu görünce şoke oluyor. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkıyor. ABD'li bir tüketici, ıslanan kedisini kurutmak için ilginç bir yöntem düşünür ve mikrodalga fırının içine atar. Bir süre sonra fırından çıkardığı kedisinin ölmüş olduğunu görür. Bunun üzerine fırının üreticisi olan firmaya karşı yüksek bedelli bir tazminat davası açar ve kazanır. Üretici firma, bu olay sonrasında ürettiği tüm mikrodalga fırınların kullanma kavuzuna "Mikrodalga fırınınız kedi kurutmak için uygun değildir" ibaresi koyar. VANİLYALI DONDURMA ALINDIĞINDA ÇALIŞMAYAN OTOMOBİL General Motors şirketinin Pontiac marka otomobil departmanına gelen bir şikayet mektubu şu satırlardan oluşuyordu: "Her akşam yemekten sonra ailece dondurma yeme alışkanlığına sahibiz. Ne zaman vanilyalı dondurma alsam market çıkışında otomobilimi çalıştıramıyorum." Konuyu araştıran mühendisler, çilekli, çikolatalı ve fıstıklı dondurma aldıklarında otomobilde bir sorun olmadığını, vanilyalı dondurma alındığında otomobilin gerçekten de çalışmadığını belirlediler. En çok aranılan ürün olan vanilyalı dondurma, marketin hemen girişindeki dolapta satılıyordu. Diğer dondurma çeşitleri ise marketin en arka kısmında kurulu bir tezgahtan seçiliyordu. Herhangi bir çeşidi almak bu yüzden çok daha uzun sürüyordu. Zaman faktörü işin içine girince mühendis sorunun cevabını bulmakta zorlanmadı. Sorun, motor soğuduğunda devreye giren buhar kilidinden kaynaklanıyordu. Bu kilit, normal şartlarda motor durduktan hemen sonra devreye girip çalışıyordu ve çikolatalı ya da çilekli dondurma alana dek geçen süre, motorun tekrar çalışması için yeterli soğumaya imkan tanıyordu. Vanilyalı dondurma alındığında ise süre çok kısa olduğu için motor soğuyacak vakit bulamıyor ve buhar kilidi devreye girmiyordu. SAHİBİNİ ARAYAN TELEFON Telefon ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman "şebeke arıyor" şeklinde bir yazı yazar, aslında belirtilmek istenen servis sağlayıcısının kapsama alanında bulunmadığıdır. Bu durumla ilk kez karşılaşan kullanıcı, telefonunun üzerindeki 'şebeke arıyor' yazısını görünce ilgili servisi sağlayan firmanın müşteri hizmetlerini arayarak "Kardeşim beni niye arıyorsunuz?" diye sormaya kalkışabiliyor. İşte Turkcell'e gelen ilginç bir olay müşterinin ağzından şu şekilde aktarılıyor: "Kartım ankesörlü telefonlarda çalışmıyor. Telefonum hala açılmamış. Çevir sesi vermiyor. Eski kartımı atıp bana gönderdiğiniz yeni kartı cihazıma taktım; ama çalışmıyor. (Promasyon malzemesi olarak gönderilen SIM kart büyüklüğündeki yıllık takvimi kastediyor) Trabzon'dan arayan abone ise, "Tamam hanımefendi, ekranda Trabzon Turkcell'i görüyorum. (TR TCELL) Ekranda "Check Card" yazıyor, kartı çekip tekrar yerine itiyorum, bir şey olmuyor" diyor. THY HOSTESLERİNİ DE ÇILDIRTTILAR THY Danışma Hattı'nı arayan bazı vatandaşlarla, görevliler, hostesler arasında geçen diyaloglar THY çalışanları tarafından derlenmiştir. "- İyi günler, danışma? - Bugün nereden bilet alabiliriz? Sadece Taksim ve havalimanı açık bugün. - Anladım. Taksim'deki havalimanının telefonunu alabilir miyim? - Semiha Yankı Havalimanı'nın telefonunu alabilir miyim? (Sabiha Gökçen denilmek isteniyor.) - Diyarbakır'a yer var mı acaba? - Maalesef yok efendim? - O zaman beni yedek kulübesine yazar mısınız? - İyi günler iç hatlar. - Bant kaydı mısınız, yoksa gerçek mi? - Gerçeğim hanımefendi - İyi o zaman, iyi günler. - İstanbul'a son uçak kaçta? - Nereden? - Buradan. - Nereden arıyorsunuz? Şehir içinden. - Nereden? - Erzurum'dan. - Ne kadar kalacaksınız Almanya'da? - Neden soruyorsunuz? - Ona göre bilet keseceğim. - Olsun ben uçakta kalmayacağım ki otelde kalacağım. - Bizans Class'a rezervasyon istiyorum. - (Adana uçağında yolcu karşılayan hostes, koltuğunu bulamayan yolcuya sorar) Hangi numarada oturuyorsunuz beyefendi? Sanayi Mahallesi No: 14. - Yolcu: Kars'a yer var mı? THY: Maalesef yok efendim. Yolcu: Arada bir yerde falan yok mu, askeriz de. - THY: İndirim belgeniz var mı? Yolcu: Var komutanım. - Diyarbakır'dan arayan yolcu: İyi günler abi, ben İstanbul'a uçacağım da, pasaport lazım mıydı? - Kuşkucu bir bayan: Affedersiniz eşim Londra'ya uçuyor, yanındaki arkadaşının adı dilimin ucunda; ama hatırlayamıyorum, siz bir bakıp söyler misiniz bilgisayardan? THY: Yolcu hakkında bilgi veremeyiz efendim. Bayan: Şey, bari yanındakinin bay mı bayan mı olduğunu söyleseniz, benim için çok önemli." alıntıdıır |
Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüs. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmemiş. gülümseyen000 |
SAAT: 18:56 |
vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.2.6 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.