Konu Başlıkları: Neden bunu görüyoruz?
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 25 Kasım 2018, 19:47   Mesaj No:2

Medine-web

Medineweb Site Yöneticisi
Medine-web - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Medine-web isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 1
Üyelik T.: 14Haziran 2007
Arkadaşları:7
Cinsiyet:Erkek
Yaş:49
Mesaj: 2.988
Konular: 339
Beğenildi:1173
Beğendi:346
Takdirleri:7784
Takdir Et:
Standart


Bu bağlantı güvenilir değil çözümü



1. Adım: İlk olarak Windows saat ayarlarınızın güncel olduğunu kontrol edin. Ve her ihtimale karşı tekrar güncelleme yapın. Sağ alt köşede saat ve tarih sekmesine tıklayın. Çıkan kutucukta tarih ve saat ayarlarını değiştir linkine kısmına tıklayın. Sonrasında "İnternet saati " simgesine tıklayın ve açılan ekranda ayarları değiştire tıklayın. En son işlem olarak şimdi güncelle butonuna tıklayın ve saat güncellenecektir. Bu sorununuzu çözemediyse 2. adıma geçiyoruz






2. Adım: Çok büyük ihtimalle virüs yazılımlarınızdan olabilir. Örnek olarak Avast, Nod32 gibi antivirüs programınız çalışıyorsa devre dışı bırakıp çerezleri silerek tarayıcınıza giriş yapın. Bu şekilde de sorun devam ediyorsa 3. adıma geçelim.


3 Adım:


* Denetim Masasına gidin,
* Ağ Ve Internet Bağlantıları Seçeneğine kısmına girin.
* karşınızda ki kutucuğa Sayfada İnternet Seçenkeleri'ne Tıklayınız
* Bundan sonra ekrana gelen Sayfada GELİŞMİŞ'e Tıklayın
* Burada Proxy İle Yapılan Bağlantılarda HTTP 1.1'i Kullan Kutucuğu büyük ihtimal işaretli olacak bu kaldırın ve tamam diyin aşağıdaki ekrandaki gibi sonra tamam diyin ve sorununuz büyük oranda düzelmiş olacaktır.






Eğer bu işlemlere rağmen hala sorun devam ediyorsa 4. adıma geçelim.



4. Adım:
Tarayıcınızın ayarlarını sıfırlayın veya yeniden yüklemeyi deneyin. Buda işe yaramazsa 5. adım ile bunu halletmeyi çalışacağız.


5. Adım: Seçenek Firefox -> Seçenekler kısmından devam ederek Gelişmiş -> Ağ >> Ayarlar -> Bu ağın vekil sunucu özelliklerini kendiliğinden tanı bölümünü işaretleyip tamam diyin.


6. Adım: Bağlantı güvenilir değil hatası bazı modemlerde olabilir. Örnek olarak "TP-LINK" modem kullanıyorsanız bu sorunla denk gelme olasılığınız yüksek. Bunun için yapmanız gereken "modem arayüzüne girin 'http://192.168.1.1/login.htm' LAN bölümündeki DNS ayarlarını Otomatik yaparak bu sorunu çözebilirsiniz.


Bütün bu işlemlere rağmen sorun devam ediyorsa sisteminizi geri yükleyin birde öyle deneyin. Ancak yukarıdaki çözümlerin çoğu size olumlu sonuç verecektir. Dediğimiz gibi çok büyük ihtimalle saat ayarları veya antivirüs programları olabilir.

NOT:BU SORUN MEDİNEWEB İLE ALAKASI YOKTUR.DAHA ÇOK TARAYICI KİŞİSEL PC VEYA TELEFON AYARLARI İLE ALAKALIDIR.YUKARIDAKİ ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİ DENEYIN.BENİM NE TELEFONDA NE BİLGİSAYARDA BÖYLE BİR SORUN İLE KARŞILAŞMADIM.
__________________

Büyükler fikirleri,Ortalar olayları,Küçükler kişileri tartışır.
Alıntı ile Cevapla