Tekil Mesaj gösterimi
Alt 17 Ocak 2011, 18:47   Mesaj No:63

BEDİİ HAMİT

Medineweb Paylaşımcı Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:BEDİİ HAMİT isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 12750
Üyelik T.: 19 Eylül 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:HATAY
Yaş:67
Mesaj: 395
Konular: 20
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:60
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Alıntı:
Oy kullanma ihtimalinin olup olmadığını Allahtan gelecek belirleyici bir vahiyle öğrenecektir. Buna ne siz, ne ben, ne de bir başkası karar verebilir. Yani hiç kimse kullanamaz şirktir veya kullanabilir şirk değildir diyemez.
bedii hamit adlı üyeden alıntı

Bende aynı şeyleri bir çok yazımda vurgulamıştım

Ne siz ne ben nede bir başkası bunu belirleyemez,bunu ancak Allah belirler demiştim nihayet ortak bir sözde buluşa bildik.
Ve ben şunu da söylüyorum oy kullanıp kullanmayacağını bunu Allah 1400 önce belirlemiştir,
işte sizinle farkımız bu


Evet sizinle bizim aramızdaki en büyük fark bu.


peygamberin seçimlere girmeyeceğini nereden bildiniz?
Gaybtan mı haber aldınız.


Belki girer de tagut önünde yemin etmez idi. veya onun hükümlerini uygulamazdı, rabbani bir yol seçerdi tabii ki vahiyle.



ALLAH ADINA PEŞİN HÜKÜM VERİYORSUNUZ. ALLAH GAYB BİLGİSİ İLE SİZE Mİ SÖYLEDİ. YOKSA KURANLA MI HÜKMETTİ OY VERİLMEZ DİYE .1400 YIL ÖNCE BELİRLEMİŞTİR DEMEK , ALLAH ADINA KONUŞMAK DEMEKTİR. VARSA BÖYLE BİR AYET GÖSTERİN BİZE .


Alıntı:
Siz belli değil ancak yeniden peygamber gelecek yeniden vahy gelecek o zaman belirleneck diyorsunuz
Yada dedklerinizi açıkça yazarmısınız bir peygamber tağutun hükümleriyle hüküm vermiştir bizde verebilir diyebiliyormusunuz açık net sağa sola çekmeden.
çünki biz salak olduğumuz için tam anlayamıyoruz,sizin sözlerinizi çarpıtoruz
Bir zahmet net anlatın.


Neyi net anlatayım. Yazdıklarımdan herşey net açık. Sistem Laik düzende olsa, şayet müslümanları ilgilendirecek oylama var ise müslümanlar oy kullanabilir demişim. Sizin gibi hemen ŞİRKTİR DEYİP net tavır koymuyorum. Allahın takdir edip ve hüküm vereceği konuya allah 1400 yıl öncesinden belirlemiştir demem Allaha yapacağım iftira olur. . Desem Allah adına konuşmuş olurum ki sizin gibi vebal taşıyamam.

BAKARA 284 -
Göklerde ne var, yerde ne varsa hepsi Allah'ındır. Siz içinizdekileri açığa vursanız da gizli tutsanız da Allah onunla sizi hesaba çeker. Sonra dilediğini bağışlar, dilediğine de azab eder. Allah her şeye kadirdir


Allah insanı öncelikle kalbiyle , kalbinin içindekiyle hesaba çeker. Yani niyetiyle hesaba çeker

Alıntı:
Bu görüşün de kurana ters bir görüş olduğunu vurgulamıştım,bunuda basiretlerin kapalı olmasına bağlamıştım.


Doğru söylüyorsunuz eğer insanlar bu hükmü kuran dan çıkarabilselerdi bugün bu zillet olmazdı.


KURANDA YAZILAN HÜKÜMLER AÇIK SEÇİKTİR. SİZ ZANNA GÖRE BÖYLE HÜKÜM ÇIKARTMIŞSANIZ O BİZİ DEĞİL SİZİ BAĞLAR.

Bir hadiste buyuruluyor ki:

"Zan ile hüküm vermekten sakınınız. Zira zan'da bulunmak sözlerin en yalanıdır."

Ebu Davud'un Sünen'inde yeralan bir hadiste ise,

"İnsanın en kötü bineği zannı ölçü almasıdır."


AŞAGIDAKİ AYETLER BİZİ BAĞLAYICIDIR

İSRA- 36- Bilmediğin şeyin ardına düşme. Çünkü kulak, göz, kalp var ya, bunların hepsi konusunda sorguya çekileceksiniz.

Kesin bir şekilde bilmediğin ve sağlıklı olduğunu kesin tesbit etmediğin şeylerin ardına düşme. Bu söylenen bir söz, aktarılan bir haber, yorumlanan bir olay, sebepleri belirlenen bir realite şer'i bir hüküm veya inançla ilgili bir mesele olabilir.

NİSA-85- Kim iyi bir işe aracı olursa kendisinin de o iyilikte bir payı olur. Kim bir kötülüğe aracı olursa onun da kötülükte bir sorumluluk payı olur. Allah herşeyin karşılığını verir.



__________________
EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK. NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE
Alıntı ile Cevapla