Tekil Mesaj gösterimi
Alt 12 Mayıs 2011, 04:31   Mesaj No:15

kamer34

Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Biz başkabakan gibi söz verip sözünün arkasında duranlardan değiliz :) :)

Alimoğlu hocam ben kendisini iyi tanımaktayım kendisi hemşerim olup ilim ehli bir insandır. Bunu bildiğim için cahilane bir cevap vermiştir dedim. Çünkü ona yakışan görüşlerini delillere dayandırarak cevap vermsiydi.


Hocam şuna emin olun ben bir çok konuda bilgi sahibi olmadığımı hisettiğim anda kendim için şöyle cümle kullanırım. “Ben bu konuda cahilim.”


Şunu unutmamak lazımki kişi ne kadar bilgili olursa olsun bazı konularda cehaleti söz konusu olabilir,bu kaide heppimiz için geçerlidir. Yoksa o cümlelerimde art niyet yoktu bacıma karşı. Fikirlerimiz uyuşmuyor buda olabilir.


Alimoğlu hocam bu kısa açıklamadan sonra gelgelim sizin sorularınıza

Alimoğlu hocam (dünyada islam şeriatini uygulayan tek devlet yoktur.bana şeriatçilik oynayan bazı devlet bozuntularını örnek vermeyın please.islam devleti olmadığına göre,yer yüzünde müslüman tek kişi yoktur) diyorsunuz.


Hocam benim bu sitede bu kadar yazılarımın içerisinde tek bir cümle göeremezsinizki şu devlet islam dini şeriati ile yönetilmektedir demiş olayım. Böyle bir söylemim yoktur. Ben insanları devletlere değil ancak Allahın kitabına rasulullahın sünnetine davet ederim. islam devleti olmadığına göre,yer yüzünde müslüman tek kişi yoktuir hocam bu nasıl bir yaklaşım böyle.


Rasulullahın ilk 13 sene nübüvet döneminde islam şeriati ile yönetilen devlet yoktu fakar müslümanlar vardı. Yani düşüncenizin dayanağı yoktur hocam. İslam devleti olmaması kişinin müslüman olmayacağı mantığı yanlıştır.İslam devleti ayrı birşey msülüman olmak ayrı birşey hocam.


ALİMOĞLU hocam beşeri kanunlarla yani deyiminizle şirkle yönetilmektedir.bu doğrudur.ee bu durumda siz biz hepimizin konumu başbakandan farkı yoktur diyorsunuz.


Hocam işte benim karşı çıktığım düşüncler bunlar.

Şimdi haluk gömmüştabak peygamber efendimizi devre dışı yaparken haklı olarak heppimiz sinirlendik ve onu Allahın izni ile sitemizden süresiz uzaklaştırdık. Şuna emin olun ben belki bir müddet daha sabır edecektim fakat sizin sitem dolu bir yazınızı okuyunca artık bu adamın siteye zarar verdiğine kanaat getirdim ve uzaklaştırdım. Hocam bunu şunun için anlatıyorum.


Bizler peygamber efendimize toz kondurmuyoruz fakat onu örnek almamız gerektiğindede aklımızı peygamberin sünnetinin önüne koyuyoruz. İşte asıl sıkıntı burası.


Rasulullah (sav) müşrik bir toplumun içerisinde büyüdü,kendisine nübüvet geldikten sonrada takriben 13 yıl daha mekkede yaşadı,şimdi haşa biz diyebilirmiyizki peygamber efendimizin konumu Ebucehilin konumu ile aynıdır.


Ebucehil darul nedvenin bir neferi idi fakat Allahın rasulu darul nedvenin bir bakanı değildi işte fark bu. Bu sebeple şirki hükümlerle donatıl batı şeriati ile yöentilen bir parlementonun neferi ile tağutu red etmiş zorluklar içerisinde yaşayanı aynı konumda görmek pekte adil olmayan bir yaklaşımdır.


iman kişiseldir.ben ve müslümanlar elimizden gelen her gayreti gösterir,şirki ortadan kaldırırız.başaramazsak müşrikmi oluyoruz.ki dünyadaki müslümanların hiç biri bunu başarmış değildir.tc düzenini başbakan kurmadı.ve bu düzeni sevdiğinede-benimsediğinede inanmıyorum.elinden gelse filistine sahip çıktığı gibi,israile tükürdüğü gibi,tüm tağuti düzenleride ayağının altına alır.bir baş örtüsü sorununu bile çözmiyor,gücü yetmiyor.şirk düzeni izin vermiyor.menderes ezanı aslına çevirdi bedelini canıyla ödedi.
Alimoğlu hocadan alıntı.


Hocam bu cümlelerinizin hangisine cevap vereceğimi şaşırdım. Çünkü herbir cümleniz sünnete aykırı. Öncelikle şunu söyleyeyin islam dininde asıl olan kişinin müslüman kimliğini korumasıdr.


Her peygamber ve her müslüman Allahın yeryüzünde şeriatini hakim kılmaya çalışır. Bu ana gayedir.Fakat şunu unutuyorsunuzki devlet kurmak dünya tarihinde birkaç peygambere nasip olmuştur.


Kişi kendisi şirk ve küfür işledikten sonra ben islam devletini böyle kuracam diyen birtek peygamberin misalini bana örnek verebilirmisiniz?

Hocam müşrik olmanın kuran ve sünnette net bir şekilde sınırları çizilmiştir. Size yukarıdaki yazımda ayetlerle uzun uzun delillerini verdim.

Kişi yasama yetkisini Allah’tan başka mercilere veriyorsa bunun islamdaki adı şirktir. Bu kadar net ve açık.Kişi Allah’ın hükmü ile hüküm etmiyorsa kuranın tabiri ile söylüyorum kafirliktir.


Bunları Allah’ın rasulu ve ona inzal olan kitap söylüyor.

Hocam kişi islam olmayan erjimlerde bulunmuş olduğu konum ne olursa olsun eğer hayatına şirk ve küfür bulaştıryorsa kesinlikle aytlerin hükmü açıktır.

Fakat diyelimki kişi Allah’ın aytelerini gizlemiyor mal mülk birkaç kuruş maaş karşılığında tağutların amacına uygun dini gizlemiyor ve dinin esaslarını yaşıyorsa bu müslümandır benimde söylediğim bu zaten.



Şimdi hocam gönül isterdiki şunu diyeseniz peygamber efendimiz şöyle şöyle yaptığı için bizde onun yolunu takip ediyoruz. Fakat sizin yaptığınız hep akli gerekçeler. Kişi nefret ederek şirk işlerse şirk olmaz diyorsunuz Allah aşkına kuran ve sünnette dayanağı varmdır. Bu anlayışlar kuranın tamamına aykırıdır.


Şimdi anlamadığım şey şu fransadan ithal edilmiş “laiklik” Amerikadan ithal edilmiş “demokrasi” şeriatlerinin tümünü alıp onlarla hüküm vereceksin hemde hemde biz istemeden şirk işliyoruz diyeceksin. Bizim kafamıza silah dayayanmı varki biz bunu yapıyoruz.yada bunu yapanlara destek oluyoruz....cenabbi Allah hüküm koymada ortak kabul etmediği halde halen kendimizi nasıl masum görebiliyoruz işin doğrusu ben bunu anlamyorum en iyisi allahın kitabı cevap versin.......


Alimoğlu hocam kim Allah’a ortak koşarsa ona cennet haramdır ayete bakalım.

"Kim Allah'a ortak koşarsa, şüphesiz Allah ona Cenneti haram kılmıştır ve onun varacağı yer Cehennemdir Zâlimlerin hiç bir yardımcısı da yoktur " (5/Mâide, 72)

Kim allahın emir etmediği bir konuda şeyhlerine başbakanlarına ve büyüklerine uyarsa Allah ona lanet eder ayet bakalım...


(Beylerimize şeyhlerimize yöneticilerimize ve) büyüklerimize itaat ettik de bizi yanlış yola götürdüler.» Rabbimiz! Onlara iki kat azap ver ve onları büyük bir lânetle rahmetinden kov.”Ahzab/67

Kim helal haram yetkisi birilerine verirse onu ilah ednmiş olur yani ona ibadet etmiş olur ayete bakalım.

“Onlar, hahamlarını, papazlarını ve Meryem oğlu İsa Mesih’i, Allah’tan başka Rabler edindiler. Halbuki onlar, ancak bir olan ve kendisinden başka ilâh bulunmayan Allah’â ibadet etmekle emrolunmuşlardı. Allah, onların koştukları ortaklardan münezzehtir” (Tevbe 31) (Nahl 116)

Kim bir merciye kanun koyma yetkisi verirse o merciyi allaha ortak koşmuş olur ayete bakalım

"Yoksa onların Allah’ın izin vermediği şeyi kendilerine dinden bir şeriat koyan ortakları mı vardır?" (Şûra, 21)

Kim tağutun hükümleri ile insanları idare ederse tağutu red etmediği için iman iddiası boştur ayetlere bakalım.

Kim Tağut'u, azgınlığı reddederek Allah'a inanırsa kopması sözkonusu olmayan, sapasağlam bir kulpa yapışmıştır. Hiç kuşkusuz Allah herşeyi işitir, herşeyi bilir.”Bakara/256

O da "Allah"a ibadet edin, Tağuttan uzak durun!" dedi."(Nahl:36)."

''Allah hüküm koyar, onun hükmüne hiçbir değiştirici yoktur.'' (Ra'd/41)

''O, hükmüne hiç kimseyi ortak etmez.'' (Kehf/26

''İhtilâf ettiğiniz herhangi bir şey hakkında hüküm Allah'a aiddir.'' (Şûrâ/10 )


''Huküm, yalnızca Allah’a aiddir.'' (En'am/57 )

''Haberiniz olsun hüküm Ona aiddir'' (En'âm 62)
''Huküm, yalnızca Allah'a aiddir.'' (Yûsuf/ 67)

''Allah odur ki Ondan başka hiçbir ilâh yoktur. Dunyâda da âhirette de bütün hamdler O’na mahsusdur. Hüküm yalnızca O’nundur.'' (kasas/70 )

Kim allahtan başkasına kanun koyma yetkisi verirse onun kulu olur ayet bakalım.

Hüküm, yalnızca Allah'a aiddir. O, kendisinden başkasına kulluk etmemenizi emretmiştir. Dosdoğru olan din işte budur lakin insanların çoğu bilmezler." (Yûsuf /40)


Nisa/140- “Allah size indirdiği kitapta onun ayetlerinin inkar edildiğini ya da alaya alındığını işittiğinizde başka bir konuya geçmedikleri sürece onlarla bir arada oturmamanızı, yoksa sizin de onlar gibi olacağınız! (KAFİR) bildirdi. Hiç kuşkusuz Allah münafıklar ile kafirleri cehennemde bir araya getirecektir.”

Alimoğlu hocam nisa 140.ncı ayetin hükümünü alda mecliste uygula bakalım. Efendim uygulama alanımız yoktur diyorsak o halde o meclisi terk edeceğiz. Bu ayet sadece o meclis için geçerli değildir hükmü geneldir. Kişi bulunduğu toplantıda yada sohbette orayıTerk etmiyorsa onlar gibi olur ayet açık.

İbn-i Mes'ud, Resulullah'ın şöyle buyurduğunu rivayet eder:

"İsrailoğulları günaha dalınca alimleri onları nehyettiler; fakat, onlar dinlemediler. Alimler de onlarla düşüp kalktılar ve yiyip içtiler. Allah da bazısının kalbini bazısına çarptı. Davut'un, Süleyman'ın ve Meryem oğlu İsa'nın dilinden onlara lanet etti. -Sonra Resulullah oturup şöyle dedi-: `Hayır. Nefsim elinde olana yemin ederim ki; siz onları hakka döndürünceye kadar uğraşırsınız' Yani şefkat gösteri çevirirsiniz." (Ebu Davud ve Tirmizi)


İhtilaf ettiğimiz meselede Allah hükmünü vermiştir. Daha onlarca ayet vardır bu konuda dileyen bu ayetlerin hükmüne uyar dileyen aklının hükmüne uyar.


''İhtilâf ettiğiniz herhangi bir şey hakkında huküm Allah'a âiddir.'' (Şûrâ/10 )


Allah’a Emanet Olunuz
__________________
Kimin Ne Dediği Değil / Allah'ın Ne Dediği Önemli.
Alıntı ile Cevapla