Tekil Mesaj gösterimi
Alt 17 Kasım 2013, 01:30   Mesaj No:34

Uyarıcı

Medineweb Acemi Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:Uyarıcı isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 32986
Üyelik T.: 01 Kasım 2013
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 29
Konular: 0
Beğenildi:2
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tekfir fitnesini soran müslümana mektup

Sayın Esadullah bey sizin yazınızın tamamını okumadım.Zaten okumayada gerek olduğunu düşünmüyorum.Cihadın bir rüknu olan Kıt'al-ı (Savaş) bir savunma aracı olduğunu ispat etmeye çalışmanız ve hiçbir ehlisünnet aliminden görüşler ortaya koymamamız sizin içinde bulunduğunuz bühranı ortaya koymak için yeterlidir.

Eğer ki Cihad bir savunma aracı olsaydı yani karşı taraf saldırmadığı müddetçe ona harp ilan etmek dinin esasları içerisinde olmasaydı o vakit Bedir savaşaını nasıl açıklayacaksınız? Nebi -a.v.s- gazvelerinin anlamı nedir?

ayetleri hadisleri böylesine anlamadan kafalarında göre yoranlar işte bu şekilde Kuran ve sünneti birbirine çakışmaktan kurtulamazlar.

İslam hukukunda cizye almanın ne anlmama geldiğini bilmeden kalkıp Cihad kavramını açıklamaya çalışmak tamamen bir cehalettir bir bilmememzliktir.


İkinci soruya olan cevabınız tam bir tasavvufcu akidesiyle özdeşleşen bir cevap olmuştur.

Sorulan soruda şirk ve küfür dolu bir müfredatın çcuklar üzerindeki itikadi etkisi dile gitirilirken sizin cevabınız tam manasıyla evlere şenlik.

3.ncü soruda diyorsunuz ki;Askerlik görevini yapmamak ve bunu yaparkende bu tarz şeyleri bahane etmek aslında dolaylı yoldan Devlete baş kaldırmaktır. Oysa bu Devlet senin yaşadığın ve hayat srdüğün yerdir. Burda devlet sana değil seb devlete uymak zorundasın yoksa işin içinden çıkmak zorlaşır yada sen bu devleti terk etmek zorunda kalırsınki istediğin standartlarda başka bir devlette olmadığına göre kendi düşüncelerinde kaybolup gitmek zorunda kalırsın ....

Sayın Esadullah bey mademki henüz itikat nedir neye bina ediliri bilmiyorsunuz o halde neden kendinizi böylesine İslam dini ile alakası olmayan bilgiler vermek zorunda hisediyorsunuz? Biri çıkıp size Tüm size Nahl suresi 36.ayeti okursa siz nasıl bir cevap vereceksiniz.Tüm peygamberlerin ortak hedefi tağuti rejimleri devirip yerine Allahın dinini hakim kılmak iken nasıl oluyorda siz bu fetvayı bu görüşü serd edebiliyorusunuz?,

Yani peygamberlere tağuti devletler uymadıklarında peygamberlemi o devletlere uydular.Siz hiç Kuran okumadınızmı? Bu nasıl bir itikat böyle?

4ve 5.sorularınıdaki cevabınızda diyorsunuzki.

İmam maaaşalıyor, İmam hutbelerde yukardaki belirttiğiniz halleri segiliyor v.s -Sonra devamında diyorsunuzki:Peki burda da imamların bu konuda nasıl hareket etmesi gerektiğini sorsak sonuca daha çabuk ulaşmazmıyız ? Böyle diyerek insanları camiden uzaklaştıracağımız yere bunun temelini insanlara anlatmakla, bilinçlendirmekle camileri daha çok doldurmak varken hemde ...


Hiçbir muvahhid bir imam tağuti rejimden maaş alıyor diye o imamın arkasında namaz kılmamazlık yapmaz. Allahın dinini tağutların heva ve hevesine göre yumuşatarak ve birçok hükmünü gizleyerek Allahtan hakkıyla korkmaları gerekirken şer güçlerden elde ettikleri bir takım menfaateler ve bazı korkular sonucunda ince ayar çekilmiş hutbeleri insanlara telkin eden imamlar değil gerçek belamlardır.Bunların arkasında namaz kılmak veyahut kılmamak itikadi bir meseledir.

Abdulmelik beyle yarım kalan meselemizi bitirelerim bunları sizinle tek tek müzakere ederiz.Ancak tasavvuf üzere kurguladığınız itikadinizi bir kenara bırkamak şartıyla.Bir yazınızı okudum o yazınızıda siz bu yanlış anlayışlarınıza temelsiz delilsiz islam dininin kavramlarını gerçek anlamları dışında algılayıp buna itikat ettiğiniz fikirlerinize İbni Teymiyye gibi alimleride aletmek etmektesiniz.

İbni Teymiyye gibi bir ehlisünnet alimini İbni arabai gibi kendisini Allah olarak ilan eden mülhidlerle aynı kefeye koymuştunuz.Size cevap yazmmın asıl amacı budur.Yoksa inanın sizin satırlarınıza cevap yazmak bile bir mülsüman için zaman kaybından başka birşey değildir.

Önce Allahtan korkun hemde hakkıyla Allahtan korkun daha sonrada İbni Teymiyyenin söz ettiği tasavvuf ile sizin ve İbni Arabilerinizin şirk dolu tasavvuf anlayışının aynı şey olmadığını burada dile getirin ve derhal tevbe edin.Müslüman alimlere iftira atmayı bırakın.Biz muvahhidler sizin ve mutasavvuflarınızın peşini asla bırakmayacığız.Sizin şirk ve küfür dolu akidelerinizi insanların gözü önüne sermeye devam edeceğiz.Biznillah.
Alıntı ile Cevapla