Tekil Mesaj gösterimi
Alt 25 Şubat 2014, 20:19   Mesaj No:4

ZÜLKÜF ARSLAN

 Medineweb Yazarı
ZÜLKÜF ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:ZÜLKÜF ARSLAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 37259
Üyelik T.: 08 Ocak 2014
Arkadaşları:1
Cinsiyet:
Mesaj: 65
Konular: 38
Beğenildi:17
Beğendi:0
Takdirleri:214
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: NAMAZDA KIBLEYİ VATİKANA DOĞRU ÇEVİRMEK...\Zülküf Arslan

Alıntı:
AlimOğlu Üyemizden Alıntı Mesajı göster
kıble yönelim demektir.yön demektir.hedef demektir.varmak istenen nihayı hedef demektir.kuran deyımıyle sıratel mustakim demektir.dünya görüşümüzün mayası demektir.
yaşantımızın,amelimizin,bakışımızın,izimizin,düşüm üzün izdüşümü demektir kıble.
kalbi waşingtonda kafası moskovada hayali pariste olupda göğsünü namazda kıbleye dönmesi; ebu talibin 'Muhammedin davası haktır ama mahalle karılarını kendime güldürtmem' ebu cehilin 'Onun peygamber olduğuna inanıyorum ama,beni haşimle rakebette kaybederiz,inkar edeceğim sonuna kadar' demesinden ne farkı var.
senin haşhaşbaşı hemşerinin ecevite şefaat etme sevdası,kıblesi kabe olsa ne olur moskova olsa ne olur?

kaynuka yahudisi mervenin başörtüsüne el uzattı.Resulullah ne yaptı? o kabileyı sürgün etti.
ecevit mervenin başörtüsünün haddini bildirdi.senin haşhaşbaşı ne yaptı ? ecevite ilk şefaat hakkını kullandı.
tv reklamlarda geçer.ben fark göremiyorum ya sen ?

cahil müslümanların 'küfür yasalarına karşıyım'
ama.... ama ama ama ama....
kerati vede zıkkımın kökü ama!
AMA, dedikten sonra söyleyeceğimiz fikrimiz aslında bizim kıblemizin neresi olduğunu gösterir.İnsanların her hangi bi konuda değerlendirme yaptıklarında AMA dedikten sonra kuracakları cümleler veya kelimeler onların asıl varmak istediği ve inandığı değerlendirmedeki ölçülerinin fikir meyvesinin bizzat ürün veya ürünleridir.....yani kişilerin AMA dedikten sonra kuracakları cümlelere dikkat edmek lazım,asıl AMAÇLARI BU AMA DAN SONRA SÖYLEDİKLERİNE BAĞLIDIR...

Tespitlerinize gelince ,gayet ibret alınması ve Rasulullah ın aslında sadece RAMHET PEYGAMBERİ olduğu kadar,sosyal hayatta islamın razı olmayacağı her fiilede savaş açan cihad Peygamberide olduğu olgusuyla beraber anlamaya çalışmak gerekir..

yani Rasulullah hoş görülü olduğu kadar, yeri gelince hor görülüde davranan vasat bi hal üzerineydi........

Bunun için Rasulullah ın risaletini ve Allah ın ilahlığını ibadetlere hapsedip sosyal hayattanda dışlayıp,ibadetlerin dışında kalan dünyevi işlerdede hükmüne baş vurmamak,islamı tıpkı hırıstiyanların yaptığı gibi,DİNİ hayatın çoğu alanından çıkarmak olurki ,buda hırıstiyanları adım adım takip edmekten başka bi hal ve sonuç dışında bir yere varmayacaktır..
Alıntı ile Cevapla