Tekil Mesaj gösterimi
Alt 06 Ekim 2017, 22:20   Mesaj No:22

mehmet akif2

Medineweb Emekdarı
mehmet akif2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:mehmet akif2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13402
Üyelik T.: 25 Şubat 2011
Arkadaşları:11
Cinsiyet:bayan
Yaş:43
Mesaj: 7.401
Konular: 425
Beğenildi:2286
Beğendi:4876
Takdirleri:3684
Takdir Et:
Standart

iki 12. sınıfımda münazara tekniği ile konumuzu işledik

okulun konferans salonuna indik iki öğrencim kapıda hoşgeldin diye karşıladı evden şeker götürdüm

birbirine zıt iki grup fikirlerini araştırmalarını sundu jüri üyelerimiz vardı kazanan grubun her üyesine küçük poşetle hurma hediyesi verdim

bu uygulamaların artı ve eksi tarafı da oluyor ben hakimiyeti sağlayabileceğimi düşündüm ama organize edemezsem diye de kaygı çektim

iki sınıfımda da öyle olmadı çok güzel konuştular araştırma yapmışlar

o kadar çok cevherler var ki

bir münazara yaptırdığım sınıfım sürekli bu tekniği istediler aslında onların isteği forum tekniği yani yine iki zıt grup var bir yönetici var söz hakkı veren ve seyirci soru sorabiliyor görüş belirtebiliyor

hala bazı sınıflarım böyle aktifleşmek istemiyor

hiç sorun değil onlara da sınıf içi dersi aktif hale getiren teknikler kullanırım

mesela pazar yeri tekniği var çocuklar, konumuz neyse duygularını düşüncelerini veya sorularını küçük kağıda yazıp üstüne takıyor tüm sınıf sanki pazardaymış gibi o yazıları okuyup o kişiyle konuşabiliyor fikir alışverişi yapıyor

bu tekniği öğrenci sayım fazla olduğu için bir kısmını pazarcı yapacağım bir kısmı pazar müşterisi olup yazıları okusun diye düşünüyorum

amaç öğrenmeyi eğlenceli hale getirmek
Alıntı ile Cevapla