Tekil Mesaj gösterimi
Alt 19 Kasım 2019, 23:14   Mesaj No:3

Rojawelad

Rojawelad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Rojawelad isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 61306
Üyelik T.: 19 Kasım 2019
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 5
Konular: 2
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:152
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart

אבן המפתח
"איך אתה בהחליט יודע שהנביא מוחמד ת חי? ", "כשאני לוקח את הקוראן הקדוש בידיים שלי, אני חייב להבין שהקוראן הוא נס", "אני לא מאמין בכל נס שלא ראיתי באופן אישי זאת אומרת במו עיני".
גם אני לא מאמין בשום נס שמעולם לא ראיתי בעצמי " כל זה נחשב כקולות של ספק שכולנו שומעים. אנחנו, כנוער ארמני מוסלמי, הכנו והצגנו את המאמר הזה בפניכם כדי להגיב לקולות האלה.
חברי היקר, כשאתה קורא את המאמר הזה, כל מה שאנחנו מבקשים ממך הוא לחשוב קצת. במאמר זה, הוכחנו שהקוראן הקדוש הוא האמת המוחלטת היחידה על ידי הצגת ראיות באמצעות הקוראן עצמו. יש דרך אחת להבין שהקוראן הקדוש הוא האמת המוחלטת היחידה והיא הקוראן הקדוש עצמו. זה אומר:
קח את הקוראן ביד שלך. בפסוקים 37 ו-38 בסורת יונוס, אתה תקרא את הדברים הבאים:: "שאי אפשר לייצר את הקוראן הקדוש הזה אלא על ידי אללה. להיפך, זהו אישור של ההתגלות (revelations) שנמשכה לפניו, והסבר מלא יותר של הספר - שבו אין ספק - מאדון העולמות.
או אם הם אומרים,"הוא זייף את זה"? אז תגיד להם : "הביאו סורה אחת כמותה, וקראו לעזרכם לכל מי שתוכלו מלבד אללה, אם אתם אומרים את האמת!" כפי שאתה קורא, כל המכחישים לקוראן הוזמנו בהתמדה בדו-וויכוח (ובמיוחד היהודים, שלא אוהבים את כל שאר האויבים של האיסלם, החזיקו באמונה של שבט עליון, ולכן היו להם יותר עוינות לקוראן מאשר לקהילות אחרות, ולמתפללים ובקרב כל המכחישים. אלו הטוענים שאין חופש מחשבה ודיונים בשריעה האסלאמית שיכולים לראות בבירור ובאופן מפורש את סביבת הדיון המוצעת על ידי פסוקי הקוראן הקדוש לאנשים בצורת דו-וויכוח.
אם נבחן במקרה של יהודים, אנו יכולים לומר אי התגובה לדו-וויכוח הזה, תהווה איום לדורות היהודים הבאים. הדורות היהודיים העתידיים; על ידי הסתכלות על חוסר האונים של אבותיהם הקדומים ימצאו שבמצב הבלתי נמנע של קבלת האסלאם, שהוא מהין סוף וסכנה לדת היהודית. לכן, "עוינות לגויים"; הוא מועבר לדורות היהודים העתידיים כ "עוינות לקוראן" ונשארה בחיים כדי להסתיר את חוסר האונים שלהם מול הדו-וויכוח של הקוראן. כי יהודים יכולים לנשום / לחיות בנוחות על ידי ביטול הקוראן הקדוש, היוזם של הדו וויכוח הזה. אחרת, במצב שבו הקוראן חי, זה אומר ש"הדת של העם היהודי" עומד להסתיים. לכן, העוינות של יהודים לקוראן הקדוש עדיין פעילה, לא פסיבית. לכן, עניין הזיוף של הקוראן הקדוש הוא עניין של חיים ליהודים.
בקוראן הקדוש, הכופרים נקראו לקבל את סמכותו של הקוראן הקדוש, או לכתוב ספר דומה לזה. שיחה כזו נעשית בדרך שהרסה את כבודם. ההנחה הבאה יכולה להיות כטענה, נאמר: במהלך הכיבוש של מכה, כל האלילים והספרים שנכתבו בצורה דומה לקוראן נשרפו על ידי מוסלמים!” אם ניתן היה לכתוב משפט דומה לפסוקים בקוראן הקדוש, מימי לידת האסלאם ובמהלך תקופת מכה, מדינה, והמאה השביעית, הטקסט הזה יישמר, יהיה מוגן ומופץ עד היום הזה על ידי היהודים במטרה להשתמש בו נגד האסלאם.
אם הטקסט של הקוראן הקדוש יהיה מורכב עם משפטים המיוצרים על ידי בני אדם, זה יכול להיות ניסיון (בידי בני אדם) לכתוב משפטים דומים לפסוקים של הקוראן הקדוש. מובן שהקוראן הקדוש אינו מעשה ידי אדם.
בהתחשב בכך, בוא נקרא את הקוראן הקדוש, בסורת אלחיג'ר - 9.: "אנו הורדנו את הקוראן ; ואנחנו ללא ספק שומרים אותו (משחיתות).” הקוראן מוגן על ידי אללה. אם היה כל שינוי בקוראן מהמאה השביעית ואילך, או היהודים היו משתמשים בו כטענה נגד האיסלם ; וגם כן הם היו מודיעים לכולם ומנסים למנוע את התפשטות הקוראן בהתבסס על סיבה זו.
כהתנגדות, הם יכולים לטעון כי.: "אתה לא יכול לכתוב שירים כמו פאריר סבאק; בגלל שיגנונו של פאריר סבאק בחיבור השירם הוא מיחוד וייחודי. באותו אופן, הקוראן הוא טקסט ייחודי; טבעי שלא ניתן לכתוב טקסט שדומה לו ". אפשר להגיב לטיעון זה: ספר הפורקן האמיתי, אשר הוצג במאה ה -21 כספר דומה לקוראן הקדוש (!), פורסם ; והמחקר הזה מצא בו חסר חשיבות שאף אחד לא היה מוכן להתעכב עליו. אבל מה שמעניין אותנו הוא העובדה הבאה: "קיומו האמיתי של הפורקן האמיתי הראה כי הסביבה אינה מתאימה כדי לאפשר ניסיון לכתוב משפטים דומים לקוראן הקדוש ; כיום יש יוזמה /סביבה חופשית.
מה שאנחנו מנסים להסביר כאן הוא שהקוראן הקדוש הוא לא עבודה אנושית; זה לא טקסט אנושי והוא לא השתנה או הושחת על ידי אנשים. כל משפט הוא נכון שורה אחר שורה. אנו מקווים כי המטריאליזם יוכל להבין כי הקוראן הוא האמת המוחלטת היחידה, שהקוראן הקדוש הוא מילתו של בורא עולם, וניתן להבין אותו רק על ידי התבוננות בקוראן הקדוש עצמו.
האם הקוראן יכול להיות המילה (הטקסט) של חוצנים?
"הקוראן הזה לא מפוברק כשקר על ידי מישהו אחר מאשר אללה (הבורא). עם זאת, זה המאשר את מה שעומד לפנינו ומתאר את הספר בפירוט : האל ( אללה) אומר . אין בזה שום ספק מאצל ריבון העולמות. או: האם הם אומרים שהוא המציא את זה כשקר?: (סורת יונוס, פסוקים 37 ו 38).
חיוני להפריך את כל היבטי הקוראן על ידי אויבי הקוראן הקדוש על מנת להשמיד את הקוראן באופן שלא יוכל להתקומם שוב. כי אם נקודה כלשהי במלחמה זו תוזנח, האיסלאם יכול לצמוח שוב מנקודה זו. לפיכך, שיטת ההפרכה של כל היבטי הקוראן הקדוש תשמש באופן חובה על ידי אויבי הקוראן. אויבי הקוראן יכלו (הייתה אפשרות) לעבוד יום ולילה, ליצור קשר עם כל הישויות המטאפיזיות, להעריך את כל המידע והמסמכים אודות הקוראן ולכתוב קוראן דומה. עם זאת, האתגר של "כתיבת ספר שדומה לקוראן" שנזרק כפצצה על סדר היום של העולם, טרם מומש במהלך תקופה זו של 1400 שנה. כי הקוראן הקדוש אינו דומה לסגנון של משהו שנוצר. במילים אחרות, הקוראן הקדוש הוא מילת הבורא בכללותו. בוא נקרא שוב את הקוראן הקדוש, סורת אלחיג' ר (הסלע) - הפסוק 9: "אנו, ללא כל ספק, שהורדנו את הקוראן; ואנחנו ללא ספק שומרים אותו (משחיתות).” וזה יישאר זהה בעתיד.
אם הקוראן היה מילים של מבנה כלשהו או ממד מטאפיזי כלשהו, היהודים היו מתנגדים לקוראן וכותבים משפטים דומים לקוראן. העובדה שהיהודים לא יכלו לנסות לעשות זאת, מה שמסביר את העובדה שהם לא יכלו לכתוב משפטים הדומים לקוראן הקדוש, זה מראה כי הקוראן הקדוש איננו דבר שנוצר, אלא מילתו של הבורא. עצמו.
לסיכום, הקוראן הקדוש נברא כטקסט שנסגר להתערבות האדם ויצורים מטאפיזיים והוא שרד עד היום באותה דרך - כל כך סגור להתערבותם של יצורים אנושיים ומטאפיזיים .אנו יכולים להבין את זה רק על ידי הבנת המשמעות של הקוראן. לכן הקוראן שרד עד היום בדרך מקורית ובלתי משתנה, כיום הראשון של ההתגלות, הקוראן; הוא הנס החי, הוא ההתגלות החיה, הוא מילת אללה (הבורא) מההתחלה ועד הסוף.
Alıntı ile Cevapla