Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > .::MEDİNEWEB DİN HİZMETLERİ ALAN BİLGİSİ SINAVLARI-(DHBT).::. > DHBT-(Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi)

Konu Kimliği: Konu Sahibi sahra123,Açılış Tarihi:  17Haziran 2014 (15:07), Konuya Son Cevap : 23Haziran 2014 (14:33). Konuya 10 Mesaj yazıldı

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Değerlendirme
Alt 17Haziran 2014, 15:07   Mesaj No:1
Medineweb Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:sahra123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 37234
Üyelik T.: 07 Ocak 2014
Arkadaşları:1
Cinsiyet:
Mesaj: 62
Konular: 1
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart dhbt'de hangi kaynak??

dhbt'de hangi kaynak??

arkadaşlar dhbt'de hangi kaynakları önerebilirsiniz.. yargı iyi mi.. atananlar hangileriyle atandınız
Alıntı ile Cevapla

Konu Sahibi sahra123 'in açmış olduğu son Konular Aşağıda Listelenmiştir
Konu Forum Son Mesaj Yazan Cevaplar Okunma Son Mesaj Tarihi
dhbt'de hangi kaynak?? DHBT-(Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi) sahra123 10 7029 17Haziran 2014 15:07

Alt 17Haziran 2014, 15:42   Mesaj No:2
Medineweb Emekdarı
GÖKCEN_AZRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:GÖKCEN_AZRA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 27691
Üyelik T.: 26 Nisan 2013
Arkadaşları:15
Cinsiyet:ANNE
Memleket:ARZ
Yaş:41
Mesaj: 2.435
Konular: 105
Beğenildi:95
Beğendi:4
Takdirleri:60
Takdir Et:
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

Alıntı:
sahra123 Üyemizden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar dhbt'de hangi kaynakları önerebilirsiniz.. yargı iyi mi.. atananlar hangileriyle atandınız
hocam yargının da varmış.. iyi midir..
iyi olabilir, DHBT ile alakalı yargı yayınaları konusunda bir fikrim yok
Alıntı ile Cevapla
Alt 17Haziran 2014, 15:44   Mesaj No:3
Medineweb Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:sahra123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 37234
Üyelik T.: 07 Ocak 2014
Arkadaşları:1
Cinsiyet:
Mesaj: 62
Konular: 1
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

Alıntı:
GÜLNİHAL2 Üyemizden Alıntı Mesajı göster
iyi olabilir, DHBT ile alakalı yargı yayınaları konusunda bir fikrim yok
peki siz görev yapıyo musunuz
Alıntı ile Cevapla
Alt 17Haziran 2014, 18:59   Mesaj No:4
Medineweb Emekdarı
Medineweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Medineweb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13301
Üyelik T.: 04 Şubat 2011
Arkadaşları:6
Cinsiyet:erkek
Yaş:37
Mesaj: 4.833
Konular: 926
Beğenildi:339
Beğendi:0
Takdirleri:62
Takdir Et:
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

ihtiyaç yayınlarının dhbt konu anlatım ve soru bankası kitabı çıkacak.çıktığı zaman link veririm inş..onu alabilirsiniz
Alıntı ile Cevapla
Alt 17Haziran 2014, 20:32   Mesaj No:5
Medineweb Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:sahra123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 37234
Üyelik T.: 07 Ocak 2014
Arkadaşları:1
Cinsiyet:
Mesaj: 62
Konular: 1
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

Alıntı:
Medineweb Üyemizden Alıntı Mesajı göster
ihtiyaç yayınlarının dhbt konu anlatım ve soru bankası kitabı çıkacak.çıktığı zaman link veririm inş..onu alabilirsiniz
hocam iyi olur mu acaba. ihtiyaç normalde iyi ama yeterlilikte iyi midir
Alıntı ile Cevapla
Alt 19Haziran 2014, 16:57   Mesaj No:6
Medineweb Emekdarı
Medineweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Medineweb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13301
Üyelik T.: 04 Şubat 2011
Arkadaşları:6
Cinsiyet:erkek
Yaş:37
Mesaj: 4.833
Konular: 926
Beğenildi:339
Beğendi:0
Takdirleri:62
Takdir Et:
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

Alıntı:
sahra123 Üyemizden Alıntı Mesajı göster
hocam iyi olur mu acaba. ihtiyaç normalde iyi ama yeterlilikte iyi midir
ihtiyaç yayınlarının uzaktan eğitim dersleriyle dhbt derslerine katılıyorum..ders veren hocamız ile yine ihtiyaç dersh. öğretmenlerinden bir hoca ile beraber hazırladıkları bir kitap söylediğim..piyasadaki yeterlik kitapları içerisinde en iyisi olabileceğini düşünüyorum çünkü şu an piyasada olanlar önlisans çıkmış sorularından çalıntı şeklinde

kitap hala yayınlanmamış yayınlanınca linktende incelersiniz
Alıntı ile Cevapla
Alt 22Haziran 2014, 07:54   Mesaj No:7
Medineweb Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:sahra123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 37234
Üyelik T.: 07 Ocak 2014
Arkadaşları:1
Cinsiyet:
Mesaj: 62
Konular: 1
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

Alıntı:
Medineweb Üyemizden Alıntı Mesajı göster
ihtiyaç yayınlarının uzaktan eğitim dersleriyle dhbt derslerine katılıyorum..ders veren hocamız ile yine ihtiyaç dersh. öğretmenlerinden bir hoca ile beraber hazırladıkları bir kitap söylediğim..piyasadaki yeterlik kitapları içerisinde en iyisi olabileceğini düşünüyorum çünkü şu an piyasada olanlar önlisans çıkmış sorularından çalıntı şeklinde

kitap hala yayınlanmamış yayınlanınca linktende incelersiniz
aslında ben hemen başlim diyodum hocam bi taraftan. onun daha piyasaya çıkması filan uzun sürer. yargının da varmış onlar sınavlarda iyi ama dhbt'de iyi olurmu bilmiyorum
Alıntı ile Cevapla
Alt 22Haziran 2014, 08:10   Mesaj No:8
Medineweb Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:sahra123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 37234
Üyelik T.: 07 Ocak 2014
Arkadaşları:1
Cinsiyet:
Mesaj: 62
Konular: 1
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart dhbtde hangi kitap??

daha faydalı olur.. atananlar yada bu konu hakkında bilgisi olanlar??
Alıntı ile Cevapla
Alt 22Haziran 2014, 11:46   Mesaj No:9
Medineweb Emekdarı
Medineweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Medineweb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13301
Üyelik T.: 04 Şubat 2011
Arkadaşları:6
Cinsiyet:erkek
Yaş:37
Mesaj: 4.833
Konular: 926
Beğenildi:339
Beğendi:0
Takdirleri:62
Takdir Et:
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

Konuyu daha önce açmıştınız zaten. Aynı konu için farklı konuların açılmamasını rica ediyorum
Alıntı ile Cevapla
Alt 22Haziran 2014, 18:19   Mesaj No:10
Medineweb Emekdarı
Medineweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Medineweb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13301
Üyelik T.: 04 Şubat 2011
Arkadaşları:6
Cinsiyet:erkek
Yaş:37
Mesaj: 4.833
Konular: 926
Beğenildi:339
Beğendi:0
Takdirleri:62
Takdir Et:
Standart Cevap: dhbt'de hangi kaynak??

Alıntı:
sahra123 Üyemizden Alıntı Mesajı göster
aslında ben hemen başlim diyodum hocam bi taraftan. onun daha piyasaya çıkması filan uzun sürer. yargının da varmış onlar sınavlarda iyi ama dhbt'de iyi olurmu bilmiyorum
siz bilirsiniz kardeşim ben sşze fikrimi söyledim ne yapacağınıza siz karar vereceksiniz sonuçta kolaylıklar dilerim çalışmalarınızda Allah zihin açıklığı versin
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:

Benzer Konular
Konu Başlıkları Konuyu Başlatan

Medineweb Ana Kategoriler

Cevaplar Son Mesajlar
Arapça Genel Seviye Tespit Sınavları Soru cevap( süper kaynak) f_hoca Genel Arapça 7 14 Aralık 2015 16:33
çalıştığım ve tavsiye ettiğim ( yeterlilik,kpss ve dgs 'ye ait ) kaynak kitaplarım :) makbergülü KPSS İstişare/Sohbet 14 25 Ağustos 2014 17:52
Tasavvufun beslendiği kaynak şirktir[video] bilinmez Videolar/Slaytlar 3 19 Şubat 2013 15:17
Hangi ayrılık hangi kavuşma... HakikaT Makale ve Köşe Yazıları 3 16 Ocak 2012 22:27
Kur'an, Tek Kaynak mı? Temel Kaynak mı? Yitiksevda Makale ve Köşe Yazıları 0 19 Şubat 2010 12:25

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.