Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > ..::.KUR'ÂN-I KERİM.::. > Kurân-ı Kerîm > Kur'ân-ı Kerim Genel

Konu Kimliği: Konu Sahibi YASEMİN ATAMAN,Açılış Tarihi:  19 Şubat 2012 (01:44), Konuya Son Cevap : 10 Mart 2012 (12:37). Konuya 33 Mesaj yazıldı

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Değerlendirme
Alt 19 Şubat 2012, 01:44   Mesaj No:1
Medineweb Sadık Üyesi
YASEMİN ATAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:YASEMİN ATAMAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 11916
Üyelik T.: 02 Mart 2010
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Yaş:54
Mesaj: 487
Konular: 102
Beğenildi:5
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur Uşma

Selamün Aleyküm Prensesler,
sizlerle beraber paylaşım sunmak istesem katılır mısınız? Okullu olduğunuz için sizleri yormadan hem öğrenerek hemde eğlenerek çalışmak ister misiniz?

Bu paylaşım sayfamız sizin olsun. Burda 3 prenses ilim için çabalayın bizlere örnek olun.


Yalnız bir şartım var kendiniz araştıracaksınız. Biriniz diğer kardeşimizin ayetini yazmayacak. Araştırarak öğreneceğiz olur mu?


Sizden İhlas süresinin mealını okumanızı istiyorum. Bu surenin mealını 3 kere okuyan ve anlamaya çalışan bu sayfaya gelip ben okudum deyip, ordan bir ayeti bize yazacak.

Kolay gelsin küçük prensesler.
__________________
Alıntı ile Cevapla

Konu Sahibi YASEMİN ATAMAN 'in açmış olduğu son Konular Aşağıda Listelenmiştir
Konu Forum Son Mesaj Yazan Cevaplar Okunma Son Mesaj Tarihi
Evrensel Tesbihat Makale ve Köşe Yazıları Yitiksevda 1 2159 02 Nisan 2012 15:43
Kur'an'ın Tâviz ve Uzlaşmaya Bakışı Allah(c.c) YASEMİN ATAMAN 0 2003 14 Mart 2012 01:18
Tevhid Penceresinden Günümüz ve İnsanımız Tevhid Ve Şirk Konuları YASEMİN ATAMAN 0 1771 14 Mart 2012 01:09
Müslümanın müslümanlaşması Muhtelif Konular mahsun 2 2082 14 Mart 2012 01:06
Dünyevileşmek. Videolar/Slaytlar Beytül Ahzan 4 2158 10 Mart 2012 01:44

Alt 19 Şubat 2012, 12:00   Mesaj No:2
Medineweb Acemi Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:ferhat Tuna isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16781
Üyelik T.: 19 Şubat 2012
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 20
Konular: 0
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

eeeee hani küçükler uyuya kalmışlar yada kahvaltı masasındalar.


Ben çıkış yapınca kızım gırsın inşallah bu sayfa çok yararlı olabilir çocuklara .

Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2012, 12:01   Mesaj No:3
Medineweb Acemi Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:ferhat Tuna isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16781
Üyelik T.: 19 Şubat 2012
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 20
Konular: 0
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

Alıntı:
YASEMİN ATAMAN Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur Uşma




Sizden İhlas süresinin mealını okumanızı istiyorum. Bu surenin mealını 3 kere okuyan ve anlamaya çalışan bu sayfaya gelip ben okudum deyip, ordan bir ayeti bize yazacak.

.


Bende okusam hocam bu çocuklarla olmak eğlenceli olacak.Onlar beni geçer sorularda.düşünceli000
Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2012, 13:52   Mesaj No:4
Avatar Otomotik
Durumu:fer*ide isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16782
Üyelik T.: 19 Şubat 2012
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 4
Konular: 0
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

Alıntı:
ferhat Tuna Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Bende okusam hocam bu çocuklarla olmak eğlenceli olacak.Onlar beni geçer sorularda.düşünceli000

bence büyükler küçüklere teşekkür tebrik atsın daha ıyı olmaz mı?
Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2012, 16:16   Mesaj No:5
Medineweb Acemi Üyesi
Cemrenur ATAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Cemrenur ATAMAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16396
Üyelik T.: 25 Ocak 2012
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Memleket:Arhavi
Yaş:24
Mesaj: 36
Konular: 7
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

3 kere okudum ve kardeşlerime seçtiğim ayet bu:


Ve hiçbir şey O'nun dengi değildir. (İhlas Suresi, 4)
__________________


Görünmeyen düşman olan şeytandan ve şeytanın görünür dostlarından Allaha sığınırım...
.
Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2012, 16:32   Mesaj No:6
Medineweb Acemi Üyesi
Cemrenur ATAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Cemrenur ATAMAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16396
Üyelik T.: 25 Ocak 2012
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Memleket:Arhavi
Yaş:24
Mesaj: 36
Konular: 7
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

1- De ki: O Allah tektir.
2- Allah Samed'dir.
3- O doğurmamış ve doğmamıştır.
4- Hiçbir şey O'nun dengi olmamıştır.






Bu kısa sure sahih rivayetlerde belirtildiği gibi Kur'an'ın üçte birine denktir. Buhari'nin; Sa'd'dan aldığı rivayette deniyor ki: "Biri bir adamın: "De ki: O Allah tektir" ayetini okuyup sürekli onu tekrar ettiğini görmüştü. Ertesi gün adam Hz. Peygambere gelip bu adamın yaptığını haber vermiş ve sanki bu adamın doğru bir iş yapmadığını söyleyecek olmuştu. Hz. Peygamber: "Canımı elinde tutan Allah'a yemin ederim ki; O Kur'an'ın üçte birine denktir' buyurdu."
Burivayetin hiç de garip bir yanı yoktur. Çünkü "De ki: O Allah birdir." cümlesinin Hz. Peygambere açıklaması emrettiği birlik, evet İşte bu birlik gönül ve vicdana yerleşen bir inanç sistemi, varlığın bir yorumu ve hayatın bir programıdır. Bunedenle sure büyük islam gerçeğinin içinde ana hatlarının en genişlerini içine almaktadır.
"De ki: O Allah tektir." Bu ifade "birdir" sözcüğünden daha tutarlı ve daha anlamlıdır. Zira tektir kavramı "birdir" sözcüğünün anlamı ile beraber, onunla birlikte başka hiçbir şeyin bulunmadığını ve onun hiçbir benzeri olmadığını ifade etmektedir.
Bu varlığın tekliğidir. Ortada onun gerçekliğinden başka gerçeklik yoktur. Onun varlığından başka gerçek bir varlık yoktur. Diğer bütün varlıklar ancak bu gerçek varlıktan Alır varlığını. O'nun zati gerçekliğinden Alır gerçekliğini.
Bu nedenle bu teklik, iş ve faaliyet tekliğidir. Bu evrende ondan başkası hiçbir şey yapamaz. Hiçbir şeyi etkileyemez.
O aynı zamanda vicdanda oluşan bir inanç ve varlığın bir yorumudur. Bu yorum kesin yerleştiğinde ve bu düşünce netlik kazandığında kalb, her tür karanlıktan ve şaibeden kurtulur. Varlık gerçeği ve faaliyet gerçeği ile tek başına eşsiz bir şekilde var olan Allah'ın dışında başka varlıklara bağlanmaktan kurtulur.
Bütün bir eşyanın var olmadığı, yok olduğu düşüncesine ulaşmasa da, bu varlık aleminin herhangi bir ilahi varlıktan başka hiçbir varlığın gerçekliği yoktur. ilahi iradenin faaliyetinden başka hiçbir faaliyetin gerçekliği yoktur. Öyle ise kalb varlığının gerçekleştiği ve faaliyetlerin gerçekliği olmayan şeylere neden bağlansın ki?
Kalb tek gerçeğin dışındaki şeyleri hissetmekten ve bu gerçekliğin dışındaki varlıklara bağlanmaktan kurtulduğunda bütün zincirlerden, bağlardan kurtulmuş olur. Bütün gemlerden ve yuvalardan sıyrılmış olur. Pek çok bağların temeli olan arzu ve isteklerden kurtulur. Yine pek çok bağların kaynağı olan korku ve endişelerden de kurtulur. Allah'ı bulduğunda hiçbir şeyi kayıt etmeyeceğine göre neden başka şeylere rağbet etsin ki? Allah'tan başka gerçek faaliyet sahibi bulunmadığına göre kimden korksun ki?
Varlıklar aleminde Allah gerçeğinden başka bir şeyi göremeyen bu düşünce iyice yerleştiğinde bununla beraber bu gerçeği ondan kaynaklanan diğer varlıkların hepsinde görmeye başlar. Bu öyle bir derecedir ki, kalb orada gördüğü herşeye Allah'ın elini görür. Bununda ötesinde bir derece vardır ki kalb orada Allah'tan başka evrendeki şeylerin hiç birini görmez. Zira orada Allah gerçeğinden başka görebileceği hiçbir gerçek yoktur.
Bu düşüncenin yer etmesi ile insan sebeplerin etkisini de faaliyetini de yok sayar. Her şeyi, her olayı ve her hareketi kendisinden kaynaklandığı ve etkisinde kaldığı ilk sebebe havale eder, ona dayandırır. İşte Kur'an'ın iman düşüncesini yerleştirirken önem verdiği en önemli gerçeklerden biri de budur. Bunun içindir ki Kur'an sürekli olarak zahiri sebepleri aşarak işleri doğrudan Allah'ın iradesine ve dilemesine bağlar. "Onlara doğru toprak atarken sen atmadın fakat Allah attı." (Enfal 10) "Zafer doğrudan doğruya Allah'ın katındandır." (Enfal 17) "Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz." (İnsan 30) ve daha buna benzer pekçok ayetler gibi.
Bütün zahiri sebeplerin aşılması ve işin sadece Allah'ın iradesine havale edilmesi kalbte bir huzur meydana getirir. Tek olan yönü belirler. Artık insan, isteyeceklerini O'ndan ister. ',Sakındığı şeylerden O'na dayanır. Birgerçekliği ve varlığı bulunmayan zahiri sebeplere, etkenlere ve güçlere karşı da bu hal kalbi rahata kavuşturur.
İşte tasavvufçuların da tırmanmaya çalıştığı yolun basamakları bunlardır. Ve İşte bu yolun cazibesi onları tuzağa düşürmüştür. Çünkü İslam insanın bu gerçeğe doğru yol Alırken bütün özellikleriyle ve nitelikleriyle hayat gerçeğinin içinde kalmalarını, beşeri hayatın bütün ihtiyaçlarını ve zorlukların göğüslemelerini, yeryüzü halifeliğinin bütün ilkelerine bağlı kalmalarını istemektedir. Bütün bu işleri yaparken Allah'tan başka bir gerçekliğin bulunmadığının, O'nun varlığından başka bir varlığın olmadığının, O'nun faaliyetinden başka bir faaliyetin bulunmadığının bilincinde olmalarını istemektedir. Bu yoldan başka yola girmelerini istememektedir.
Buradan mükemmel bir hayat yolu ortaya çıkmaktadır. Bu hayat yolu varlığın bu şekilde yorumuna dayanmaktadır. Ve bu yorumun gönüllere yerleştirdiği düşüncelere duygulara ve yönelişlere yaslanmaktadır.
Yalnız Allah'a kulluğun yolu: O'nun varlığından başka hiçbir varlığın gerçekliği olmayan, O'nun faaliyetinden başka gerçek bir faaliyeti bulunmayan, O'nun iradesinden başka hiçbir iradenin etkisinde bulunmayan Allah'a kulluk yolu.
Arzu ve isteklerde, korku ve endişelerde, rahat ve sıkıntıda nimet, bolluk ve kıtlıkta yalnız Allah'a yöneltmeyi ön gören bir yol; yoksa gerçek varlığı olmayan varlıklara ve varlıklar dünyasında gerçek bir etkinliği bulunmayan diğer varlıklara yöneltmenin ne anlamı olabilir?
Yalnız Allah'tan direktif alma yolu; inanç sisteminin düşüncelere, değerlere ve ölçülere ilişkin direktifleri, yasalara, kanunlara, düzen ve sistemlere ilişkin direktifleri, eğitim terbiye ve geleneklere ilişkin direktiflerini yalnız Allah'tan alma yolu. Bu yolda direktif ancak gönüllere ve hayat gerçeğine egemen olan tek varlıktan ve yegane gerçekten alınır. Yalnız Allah için çalışma ve hareket yolu. Hem de yegane gerçeğe yakın olma amacı ve O'ndan Alıkoyan engellerden ve saptırıcı şaibelerden kurtulma yolu. ister bu engeller ve şaibeler insanın gönlünün derinliklerinde olsun, isterse etrafını kuşatan canlılar ve eşya olsun farketmez. Bu engellerden biri de benlik engelidir. Bu varlık aleminin nesnelerinden birine arzu veya korku ile bağlanma da bunlar arasındadır.
Tüm bunlarla birlikte insanın kalbi ile bütün varlıklar arasında; sevgi, dostluk, merhamet ve karşılıklı anlayış bağlarını kuran bir yol. Bu varlıkların bağlarından kurtulmak onlardan iğrenmek, nefret etmek ve onları kullanmaktan, onlardan yararlanmaktan kaçmak değildir. Bunların hepsi Allah'ın elinden çıkmıştır. Hepsi de varlığını Allah'ın varlığından almaktadır. Hepsinin üzerine bu temel gerçeğin nurları, feyzleri yağmaktadır. Öyleyse bunların hepsi güzel, sevimli varlıklardır. Çünkü hepsi "sevgilinin" armağanlarıdır.
Bu gerçekten yüce ve özgür bir yoldur. Burada yeryüzü küçük, dünya hayatı kısa, dünya hayatının güzellikleri ve nimetleri değersizdir. Bu engellerden ve şaibelerden kurtulmak, önemli bir umut ve amaçtır. Fakat islama göre bunlardan kurtuluş, onlardan el etek çekmek ve onları ihmal etmek değildir. Onlardan tiksinip kaçmakta değildir. Bunun anlamı; bütün bir insanlığı yüce hedeflere doğru yöneltmek ve insanın tüm hayatını kurtarmak için var gücüyle çalışmak ve sürekli mücadele etmektir. Bu nedenle tüm zorluklarına rağmen halifeliği ve önderliği üstlenmektir. Hem de az önce belirttiğimiz gibi özgürlüğün ve kurtuluşun bütün şartlarını yerine getirmekle beraber.
Manastıra, mabede kapanarak kurtulma yolu basit ve dolaydır. Fakat islam bunu istemez. Çünkü yeryüzü halifeliği ve insanlığa önderlik yapma, ilahi yolun kurtuluş için ortaya koyduğu şartlarından biridir. Bu daha zor bir yoldur. Ama insanın insanlığını gerçekleştirebileceği biricik yoldur. insanın özündeki yüce soluğun zaferini gerçekleştirebilecek yegane yol. İşte kurtuluş budur. Ruhun, ilahi kaynağına doğru kanatlanması ve yüce hakikatını gerçekleştirmesidir. Hem de hikmet sahibi yaratıcısının kendisi için belirlediği sahada çalışarak.
Bu nedenledir ki ilk davet, tevhid gerçeğinin bu şekilde kalblere yerleştirilmesi ile sınırlı idi. Bütün gücünü bu noktada yoğunlaştırmıştı. Zira bu şekildeki tevhid, vicdan için bir inanç, varlık alemi için bir yorum ve hayat için bir yoldu. Yoksa sırf dille söylenen bir söz değildi. Hatta vicdanlarda yerleşen bir anlayış biçimi de değildi. Tam tersine O herşey sayılıyordu. Dinin tamamı idi. Bunun ötesinde yer alan detaylar ve açıklamalar kalıyordu. Bunlar ise sözkonusu gerçeğin bu şekilde kalblere yerleşmesinin doğal bir ürünü olmasından başka bir şey değildi.
Daha önceleri ehli kitabın karşılaştığı sapmalar ve sapıklıklar; onların inançlarım, düşüncelerini ve hayatlarını bozguna uğratan temel sapmaları, ilk önce bu tertemiz tevhid anlayışının özünden uzaklaşmaları ve onu yitirmeleriyle başlamıştı. Bu konudaki sapmalar bunu izleyen diğer sapmaları beraberinde getirmişti.
Bununla beraber islam inancındaki tevhidin en önemli özelliği, hayatı bütün derinliğiyle kuşatması ve hayatı bu ilkeye dayandırmasıdır. Hayat içinde tevhidi, realiteye dayalı çalışma proğramının ilkesi olarak kabul etmesidir. Tevhidin etkileri inanç konularında olduğu kadar yasama kanunlarında da kendini göstermiştir. Bu etkilerin birinci ilkesi, Allah'ın şeriatının tek başına tüm hayata hükmetmesidir. Tevhidin bu ilkesi gerilediğinde artık tevhid inancı orada yürürlükte olmaz. Zira tevhid inancı ancak etkileri hayatın her tarafına egemen olup her tarafta gerçekleştiğinde yürürlüğe girmiş olur.
Allah'ın tek olmasının anlamı; O'nun samed olması, doğurmamış ve doğrulmamış olması ve hiç kimsenin O'na denk olmaması demektir. Kur'an meseleyi daha iyi açıklamak ve iyice yerleştirmek için detaylara ilişkin bu açıklamalara yer vermektir. "Allah sameddir." Samedin sözcük anlamı izni alınmadan hiçbir işin hükme bağlanmadığı efendi, büyük demektir. Yüce Allah gerçekten kendisinden başka efendi bulunmayan tek efendidir. ilahlığında tekdir O. Herkes O'nun kuludur. ihtiyaçlar yalnız O'ndan istenir. Yalnız O, ihtiyaç sahiplerine yardım eder. Herşey ancak O'nun izni ile hükme bağlanır. Kimse O'nunla birlikte hüküm veremez. Bu sıfat baş tarafta geçen yegane tek sıfatı ile ifade edilmiş olmaktadır.
"O doğurmamış vedoğmamıştır." Allah'ın gerçekliği ezeli ve ebedi olarak değişmeyen bir gerçekliktir. Bir halden bir hale geçip durmaz. Her durumda mutlak kemal sahibidir. Doğum ise üremek ve devam etmektedir. Eksiklik veya yokluktan sonra fazla olan bir varlık halidir. Bu ise Allah için imkansızdır. Sonra bu çift olmayı gerektirir. Çift olmak ise denginin bulunmasını. Bunlar da O'nun hakkında imkansızdır. Bu nedenle "tek" sıfatı baba ve çocuk anlayışını reddetmeyi de kapsamaktadır.
"Hiç birşey O'nun dengi olmamıştır."
Yani O'nun bir eşi ve dengi yoktur. Ne varlığının gerçekliğinde ne faaliyetinin gerçekliğinde, ne de zati sıfatlarının herhangi birinde eşi ve benzeri yoktur. Bu da O'nun "tektir" sıfatı ile ifade edilmiş olmaktadır. Buradaki ise pekiştirme ve açıklamadır. Bu anlayış dualizm inancını reddetmektedir. Çünkü dualizmde Allah, iyilik ilahı kabul edilir. Karşısında bu inanca göre bir de kötülük ilahı vardır. Bu kötülük ilahı O'nun iyilik işlerini tersi ile karşılar ve yeryüzünde bozgunculuğu yaymaya çalışır. Dualizm inanışlarının en yaygın olanı eski İran inancıdır. Bu inançta bir aydınlık ilahı, bir de karanlık ilahı var kabul edilirdi. Bu anlayış arap yarımadasının güneyinde hakim olmuştu. Zira bu kesimler İranlıların nüfuzu ve hakimiyeti altındaydı.
Bu sure, islamın tevhid inancını, ortaya koyup yerleştirmektedir. Nitekim Kafirun suresi de tevhid inancı ile şirk inancı arasında herhangi bir benzerliği ve uzlaşmayı red etmiştir. Her iki sure de ayrı ayrı açılardan tevhid gerçeğini ortaya koymaktadır.
Hz. Peygamber sabah namazının sünnetlerinde bu iki sureyi okuyarak gününü onlarla açıyordu. Gününü bu surelerde açmanın büyük bir önemi ve derin bir anlamı olduğu kuşkusuzdur.


Fiziilal il kuran dan altıdır.
__________________


Görünmeyen düşman olan şeytandan ve şeytanın görünür dostlarından Allaha sığınırım...
.
Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2012, 21:55   Mesaj No:7
Medineweb Acemi Üyesi
Elif Nur Uşma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Elif Nur Uşma isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16666
Üyelik T.: 13 Şubat 2012
Arkadaşları:3
Cinsiyet:
Mesaj: 13
Konular: 1
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

-İhlas Suresi-

Rahman ve Rahim olan Allah'ın adı ile;

-Manası-

1-De ki;'O, Allah'tır, bir tektir.

2-Allah Samed'dir.

3-Doğurmamış ve doğmamıştır.

4-Hiçbir şey ona eş ya da denk değildir.

Bende 3 kere okudum sizler için seçtiğim ayet(Allah Samed'dir.)Nisa suresi 2. ayet inşallah yakında konusunu hazırlayacağım.
Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2012, 23:26   Mesaj No:8
Medineweb Acemi Üyesi
Nisanur UŞMA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Nisanur UŞMA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16707
Üyelik T.: 15 Şubat 2012
Arkadaşları:3
Cinsiyet:
Mesaj: 15
Konular: 3
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

-İhlas Suresi-

Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla;

1-De ki; 'O, Allah'tır, bir tektir. 2-Allah Samed'dir. 3-Doğurmamış ve doğmamaıştır. 4-Hiçbir şey O'na eş ya da denk değildir.

Sizin için seçtiğim ayet (Doğurmamış ve doğmamıştır.) İhlas Suresi,3.ayet.
__________________
Allah Güzeldir Güzelliği Sever...
Alıntı ile Cevapla
Alt 20 Şubat 2012, 01:46   Mesaj No:9
Medineweb Sadık Üyesi
YASEMİN ATAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:YASEMİN ATAMAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 11916
Üyelik T.: 02 Mart 2010
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Yaş:54
Mesaj: 487
Konular: 102
Beğenildi:5
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

Alıntı:
Cemrenur ATAMAN Üyemizden Alıntı Mesajı göster
3 kere okudum ve kardeşlerime seçtiğim ayet bu:


Ve hiçbir şey O'nun dengi değildir. (İhlas Suresi, 4)
Alıntı:
Nisanur UŞMA Üyemizden Alıntı Mesajı göster
-İhlas Suresi-




Sizin için seçtiğim ayet (Doğurmamış ve doğmamıştır.) İhlas Suresi,3.ayet.

Alıntı:
Elif Nur Uşma Üyemizden Alıntı Mesajı göster

Bende 3 kere okudum sizler için seçtiğim ayet(Allah Samed'dir.)Nisa suresi 2. ayet inşallah yakında konusunu hazırlayacağım.



Allah razı olsun prensesler çok sevindim bakalım bir alttakı paylaşımı yapabilecek mısınız?
__________________
Alıntı ile Cevapla
Alt 20 Şubat 2012, 01:47   Mesaj No:10
Medineweb Emekdarı
Yitiksevda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Yitiksevda isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 2
Üyelik T.: 10 Nisan 2008
Arkadaşları:3
Cinsiyet:Erkek
Memleket:MALAZGIRT
Yaş:47
Mesaj: 5.078
Konular: 295
Beğenildi:124
Beğendi:24
Takdirleri:153
Takdir Et:
Standart Cevap: Elif Nur Uşma-Cemrenur-Nisanur kızlarımıza

Maşallah Allah zihin açıklığı versin güzel evlatlarımıza Kızımıda sizin gruba getirecem oda sizinle birlikte olsun...
__________________
Sakın başkasının kölesi olma; çünkü ALLAH seni hür yaratmıştır .

-İmam Ali- (a.s)
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 3 Kişi okuyor. (0 Üye ve 3 Misafir)
 
Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:

Benzer Konular
Konu Başlıkları Konuyu Başlatan

Medineweb Ana Kategoriler

Cevaplar Son Mesajlar
"Bir elif gibi yalnızım.. Sızım elif sızısı" ..! su damlası Serbest Kürsü 6 03 Aralık 2016 09:07
“Elif-lâm-mîm-“Elif-lâm-râ” BEDİİ HAMİT Makale ve Köşe Yazıları 9 02 Ağustos 2012 02:24
elif... ayel Şiirler ve Şairler 1 29Haziran 2012 14:03
Elif, Be, Te, Se, Cim Medineweb Kur'ân-ı Kerim Genel 0 24 Mayıs 2011 20:12
Elif..Aşk Hatrına..!! Hazan Mevsimi Kıssalar-Hikayeler-Nasihatler 0 02 Ocak 2010 21:38

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.