![]() |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
Eğer bir şeyleri düzelteceksen böyle bir kuvvetin projen varsa buyur meydanlara ama bunu yapamıyorsan geri durarak kötünün iyisi yerine daha kötülerin gelmesine sebep olacaksınız bunu bilmeni isterim. Peygamberimizin Hicret etmeleri hangi nedenlerden dolayı nasıl olmuştur. Bunları Bilirsiniz sanırım. Eğer peygamber efendimiz ve sahabeler (inananları )bir baskı ve zülüm ile karşılaşmasalardı hicret edecekler miydi ? Eğer müşrikler peygamberimize karışmasalardı. Ve peygamberimiz de özgürce allahın dinine insanları çağırsaydı ve Tebliğde özgür kalsaydı. Bu ortam içinde, peygamber ne yapacaktı ? Belki seçime ve şeçilmeye gitmeyecekti.Allahüalem İslam Demokrasisinin gereği çoğunluk siistemine göre allahın hükmünü ve dinini insanlara kabul ettirdikten sonra daha yapacak neyi kalırdı ? DİKKAT İSLAM DEMOKRASİSİ DİYORUM. YİNE YANLIŞ YERE ÇEKMEYİN VE ÇARPITMAYIN Bir toplum allahın hükümleri ile yöneltilip, şeriatı daim kılmak istiyorsa Bu istekleri halkın çoğunluğu kuralına göre benimsenir, eğer halk ( Seçimle veya tercihiyle ) evet razıyız derse tercihini belirgin şekilde net olarak ortaya koyduğun da allahın emrettiği hükümlerle yöneltilecektir. Bu yönetim artık allahın farzı olmuştur. Eğer halkın büyük bir bölümü allahın indirdiği hükümlerle idare edilmek istenmiyorsa, bu görüşe de saygı duyulur. ve artık yöneltilmez. Biz müslümanlara da düşen görev ancak Allahın emirlerini tebliğ olacaktır. Yani onlara hatırlatma olacaktır. Onlara rabbimizin hükümlerini hatırlatıp tebliğ etmekten başka yapacağımız birşey olmayacaktır. ( Bakınız, Dinde zorlama yoktur. Bakara 256 ) Biz şeriat sistemini en benimseyenlerdeniz. ve dediğiniz gibi tüm sistemler küfürdür. Yalnız sizinle ayrıldığımız bir nokta var. Biz şeriatı halkın çoğunluk esasına göre yani peygamber efendimizin yaptığı gibi,, halkın büyük bir çoğunluğunun istemesi ile getirmemiz mümkündür., Bu sistemle olur ancak İslam demokrasisi ile olur. Şu anda ülke demokrasimiz laiklik düzeni ile yöneltilmektedir. Demokrasiler de halkın tercihi önem taşıdığı gibi islamda da öyledir. Bunlardan, benim islamla bağdaştırdığım doğrudan demokrasi ki, halkın kendi yönetim şeklini belirleyici, ve nasıl yönetileceğinin kendisi karar verecektir ki. Halk istediğinde biz rabbimizin hükümlerine tabiyiz. İrademizi ona teslim ettik derlerse artık şeriat bu ülkede daim olacaktır. Eğer demezlerse dinde zorlama yoktur. Bize de onlara allahın emirlerini tebliğden başka görev düşmez. Gelelim sistemlerin Gelişim tekamülüne . Bu şu şekilde olmuştur. Mutlakiyet meşrutiyet ve cumhuriyet. Şu an yeryüzünde mutlakiyet –meşrutiyet ile yönelilen hemen hemen hiçbir devlet yoktur. Cumhuriyet ile yöneltilmektedir. İslam cumhuriyetin veya demokrasinin tohumlarını ta 1400 yıl öncesinden atmıştır. Buna islam demokrasisi denir. Yani insanların şimdiki demeokrasi gibi kendi kendilerini yönetmesi değil, eğemenlik kayıtsız şartsız milletin değil, Eğemenlik kayıtsız şartsız allahındır ve allah adına toplumu yönetme yetkisi verilecek yöneticileri seçimle iş başına getirmesidir. İşte islamın demokrasi anlayışı budur |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Bedii abim size saygımda asla kusur etmediğimi iyi bilirsiniz. Lakin bu husuta Kesin nass vardır teslimiyetten başka hiç bir alternatifimiz yoktur...Ehveni şer olarak riayet edebileceğimiz hususlar çok küçük meseleler için olabilir lakin itikadi hususlarda hiç bir şekilde Allahın hükmü üzere hüküm olamaz siz daha iyi bilirsiniz .... |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Bedii abim İmam Humeyninin yapmış olduğu devrim İslam cumhuriyetinin temelleri üzere idi ama günümüzde emin olun ruhban din sınıfının tekelleşmesine dönüşmüştür İmamın devrimde hayal ettiği şekilden çıkmıştır ama yinede Küfür alemine karşı izzetli bir duruş sergiliyor buda bize yeter .... |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? BEN BU BÖLÜME YAZI YAZMAYACAKTIM FAKAT Dinimin lafızlarını ağızlarına alıp bunları kirletenleri gördükçe buna müdahele etmeyi bir müslüman olarak kendime görev bildim. Bazı putperest insanlar kendi bozuk fikrlerini sanki Allah,ın bir emri imiş gibi sunmaktan geri durmamakta Allah,a Rasulüne yüzleri kızarmadan iftirlarına devam etmekteler. Ama bu ilk değildir geçmiştede müslüman olmayan kendi atalarının bozuk kokuşmuş fikirlerini taşıyan bir takım insanlar olmuştu. Bir hatırlayalım onları bakalım ne demişlerdi.Eğer Allah dilemeseydi ne biz nede atalarımız bu hayasızlıkları yapmazdık demişlerdi.İşte bu zihniyet sanırım kıyamete kadarda hakkın önünde bir engel olarak varlığını hep sürdürecektir. Bu tür insanlar peygamberin neden hiçret ettiğinin sebepleri üzerinden kendilerine bir pay çıkarmak niyetindeler. Bende diyorumki peygamber 1400 sene önce yaşamış bir peygamberin hicretini siz nerden biliyorsunuz gaybden habermi aldınız yoksa putların önünde durup çelenk koyarak putperestliğinize yeni bir kılıfmı arama çabası içerisindemisiniz.. Ne bu çabanız nede putlarınız inanın sizi haklı çıkarmayacaktır. Erkek erkeğe olan ilişkilerde hem nikah kıymak hemde bu iğrenç fiillere göz yummak ancak ve ancak tağutların işi olabilir.Bu tür ahlaksızların kol gezdiği taksimlerde şişlilerde beyoğlularda tarabyalarda çok ciddi noktalarda görev alarak sessiz kalınması ve müdahale edilmemesi bana göre o suçu kendisi işlemiş anlamına gelir.Ha suçu işlemişsizniz ha o suça sessiz kalmışsınız İkisi arasında hiç bir fark yoktu. Hani siz %60 larda oy almıştınız hani tüm enmiyet görevlileri tüm tsk emrinizin altında idi o halde imansızlık yapıp neden bu iğrenç şeylere hala göz yummaktsanız ha söylermsiniz.Yoksa her zaman olduğu gibi şeytan sizin kulaklarınızamı bevl etti. Şimdi size bir olay anlatayımda belki bazı insanların kafalarına zonk eder de biraz düşünmeye başlarlar.Ben daha önce işten eve akşam saatlerinde otobandan gelirken yolun kenarında eşcinsellerin o iğrenç işlerini artık aleni bir şekilde yapmaktalar demiştim.Peki sen bir müslüman olarak ne yaptın,dersiniz. Derim ki bir gece henüz imanları bozulmamış bazı kardeşlerimle birlikte bir plan yaptık ve gece saat 10.00 civarında o eşcinsellere baskın yaptık ve onları bütün vucütlarını Allah,ın izni ile mos mor ettik eğer polisler bizi yakalamış olsalardı şuna inanın çoluk çcuklarımız perişan olacaklardı çünki direkt ceza evine girecektik. Peki %60 ların sahibleri siz nerdesiniz kendi belediye binanızın nerdeyse burnu dibinde gece sabahlara kadar bu iğrençlikler yapılrıken,yoksa siz evlerinizde islami esaslara dayalı bir islam devleti projesi üzerinemi çalışıyordunuz yoksa peygamberin medineye hicreti nedenleri üzerine mi çalışıyordunuz. İnsanlara neden PUTPEREST denildiğini biliyormsunuz.Eğer insanlar taştan tahtadan helvadan yada demirden bir heykel yapıp ona saygınlıklarını ifade edip onların bir takım faydalar sağladıklarına inanıyorlarsa o insanlara PUTPEREST denilir.Günümüzde de ister yaşamış olsun ister ölmüş olsun eğer bir put yapılıp önünde saygı ifadesi gerçekleştirilebiliyorlarsa bu putun sahibinin koymuş olduğu yasalarla olmayan namuslarını şereflerini hiçe sayarak bağlılıklarını ifade ediyorlorsa,biz müslümanlarada düşen Allah,ın bize öğrettği dine göre hüküm vererek onlara PUTPEREST dememizdir. Anladınmı Müslümanlardan gardaşım. Yani ehli kitap demeyiz onalara,onlar putperesttirler. Şimdikilerin tek farkı teknolojinin çok ileri olması hasebiyle putları daha yakışıklı olmasıdır anlam açısından hiç bir farkı yoktur. Dinde zorlama yoktur bakara 256. ayetin duyduk ve iman ettik. Evet dinde zorlama yoktur ama islam dininde puta tapmakta yoktur islam dininde Allah,ın helalını haram kılmakta yoktur islam dininde eşcinsellikte yoktur islam dininde adam olmak vardır adam. İnsanların zırvalrından biride güya demokrasi hele utanmadan bazı kafalar buna birde islam gibi Allah,ın kulluğunu esas alan bir dinin ismini bile karıştırmaktan geri durmamaktalar. D emokrasi kelimesinin aslı, Yunanca dimokratia (δῆμος, yani dimos, halk zümresi, ahali + κράτος, yani kratia iktidar) sözcüğünden türemiştir. Türkçeye, Fransızca démocratie sözcüğünden geçmiştir. [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] halkın yönetimi, halkın kendi kendisini yönetmesi anlamına gelen siyasi yönetim biçimi. Genel olarak, temsil, çoğunluğun yönetimi, partiler arası karşıtlık ve yarışma, alternatif hükümet şansı, kontrol, azınlık haklarına saygı gibi temel kavram ve düşüncelerle belirlenen politik sistem. Demokrasinin bir manası bu fakat halkın üzerine de uyguluma ve halkın demokrasiyi algılama biçimne de bir bakalım. Herkes dini,dili,örfü,adetlerini hatta dinlerini ve istedikleri gibi yeme giyinme esaslarına dayalıdır fakat bunuda halklar üzerine uygulayan tağutlar kendi kendilerine uydurdukları bu dinin gereklerinide menfatleriyle çatışınca bu dinin emirlerini yerine getirmezlaer Demokrasi safsatası islamdada var diyen kendi halklarına kendi ana dillerini on senelerce (tam bir asır oldu) konuşmasına izin vermezler hani demokrasi vardı ""Sizi gidi yalancı alçak hile bazlar sizi bu uydurduğunuz dinin gereklerine yapsanıza"" Hani herkes eşit idi hani herkes dilini ırkını saklamak zorunda değildi,ben istanbulda yıllarca kürt kimliğim sebeiyle ikinci değil ellinci insan muamelesine dahi tabi tutulmadım .Varlığım dilim inkar edildi insan olarak kabul edilmedin Allah,ın bir ayeti ki biz insanların değişik ırklar halinde yarattık emrine karşı gelen bu demokrasi palavracıları hala yüzleri kızarmadan konuşabiliyorlar.Olsun konuşsunlar yalnız benim dinime hakkaret etmesinler.Nasıl olsa bu ümmet bir gün uyanacak o zaman son sözü onlar söyleyeceklerdir Demokrasinin bir anlamıda herkes özgürce düşünebilmeli özgürce yiye bilmeli özgürce giyenebilmeli.Sokaklarda Allah,ın azabından korkmadan etlerini dar kotlar giyerek yada mini etekler giyerek oralarını buralarını insanların şehvet duygularını kamçılamanın adı demokrasi olmuş,Yani senin kızın istediği gibi giyinecek istediği erkekle ön evlilik adı altında onunlacinsel ilişki kuracak eğer bu cinsel ilişkiden haz alırsa o zaman evlenecek bu hayasızlığın adı da güya demokrasi olmuş.Allah sizi kahretsin ki edecek, gaybı bilmeme gerek yok Rabbim bana gaybden haber vermiş zaten. Halbuki islamda özgürlük,ancak Allah'ın belirlediği ölçülerdedir.Siz müslüman olursunuz yada gayri müslim islam size hayat hakkı tanır.Siz toplumun Ahlakını bozacak hareketlerde bulnunamazsınız siz batıl olan dininizin propangandasını yapamazsınız siz eşcinsellik yapazmzsınız daha doğrusu siz ahlaksızlık yapamazsınız. ""Tabi ahlak adına bir ahlakınız var ise..."" İslam dini şura esaslarına dayalı kendi liderini seçer.Seçtiği bu lidere kayıtlı itaat eder kayıtsız şartsız değil!!! Eğer seçtiği bu lider Allah'ın hükümleri dışına çıkarsa tıpkı muaviye ve muaviyenin yezidi gibi işte o zaman müslüman bu yetki verdiği liderin karşısına dikilir ve ona "ben sana oyumu verdim ama sen Allah'ın hükümleri ile beni yönetesin diye,sen bana bu alçaklığı niçin yapıyorsun?" diyerek kıyama geçer tıpkı EBUZER gibi Allah ona rahmet eylesin. Şimdi islam dini gibi temeline Allah,ın ilahi emirlerinden alan bir dinin demokrasiye ne kadar benzedğini varın siz düşün.İslamın o mükkemmel anlamlar yüklyerek bize uygun gördüğü o terimleri kalkıp tağutların kendi emelleri doğrultusunda türettikleri o şirk kokan terimleriyle eşedeğer yada işte islamnda böyle demek bir müslümanın yapacağı birşey değilidr. ""Esselamun Aleykum ve Rahmettullahi ve Berakatuhu"" Şu cümlenin bir asaletine bakarmsınız. Dünyada selamı bu kadar güzel ifade eden Allah aşkına söylermsiniz başka bir dil yada bir din varmıdır.Bütün islam terimleri böyledir.Allah o terimlere öyyyle güzel anlamlar yüklemiştirki üstüne bir tek anlam daha koyacak bir boşluk bırakmamıştır.Birileri kalkmış hala yok demokrasi yok laiklik yok kapitaliazm vs vs sözcükleri İslam gibi muzam anlam yüklü kelimerlerle yana yana koyabiliyor. Güyya İslam demokrasisi bu ne ya Bismillah bişey daha öğrenmiş olduk Bu zihniyetler var oldukça. ""Bizim Söyleyecek Daha Çoook Sözümüz Olacak"" ibarahim/52 ""Bu Kur'an tüm insanlara yönelik bir duyurudur. Onun aracılığı ile insanlar uyarılsın, herkes Allah'ın tek (bir ilah) olduğunu öğrensin ve sağduyulu kimseler onun ibret derslerinden yararlansın diye bir bildiridir.(ültimatondur)."" |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
""Amin"" |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Hayri abim emin olun uslup çok sert karşınızdakiler İman etmiş insanlar abi ona göre cümlelerimizi kullanmaya gayret edelim... Benim için bu konu kapanmıştır ... |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? MEVLÜT abim Ben bugüne kadar ne bu sitede nede gerçek hayatımda hiç kimsinin şahsına hakaret etmedim etmemde. bütün yazdğım yazılarım ortada Fakat benim Allah,ıma peygamberlerime ve müminlere karşı yapılan iftiralarda asla müsamaha etmedim etmemde İnsanların düşünceleri ayrı olabilir insanlar kendi düşüncelerini elbette ki savunurlar Fakat islam gibi Ulvi bir dine hakaret etemk işte bu olmaz Ben bildiğim doğrulardan asla faz geçmedim geçmemde Orada kullandığım cümlelerde şahıslara değil zihniyetleredir İslama uygun olmayan bir yığın görüş var bu sitede ben hiç birine yönelik bir uslübümü bozmadım bozmamda Ama iftira işte ona tahammül edemem İsterseniz hemen editörlüğü bırakabilirim ibarahim/52 ""Bu Kur'an tüm insanlara yönelik bir duyurudur. Onun aracılığı ile insanlar uyarılsın, herkes Allah'ın tek (bir ilah) olduğunu öğrensin ve sağduyulu kimseler onun ibret derslerinden yararlansın diye bir bildiridir.(ültimatondur)."" "" هذا هو الاعلان عن القرآن الكريم لجميع الناس. شعبه من خلال هذه التحذيرات ، الجميع واحد هو الله (الإله)، والناس يجب ان تتعلم الحكمة بأنه استفاد من دروسه في قم ورقة ". ALLAHA EMANET OLUN |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Değerli abim amacım size bir ithamda bulunmak değildi sadece kullandığımız kelimelerde haklı olsak dahi en yumuşak dille vermemiz gerektiği idi yanlış anlamayın ve ayrıca editörlük vb araçtır abim size yanlış izlenim verdim ise özür dilerim. |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
Alıntı:
Şimdi istesem bu usluba karşı, daha ağır uslub kulanır mıyım, kullanamaz mıyım ? Kendi şahsi fikirlerini karşısındakilerine kabul ettiremeyen, kabul ettirme acziyetinde ve gafletinde olan çırpındıkça çırpınan zavallıların uslubu bu değil midir ? Böyle bir uslubtan Allaha sığınırım. Peygamberin uslubuna davet ederim. |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
Tamam diyelimki ben şahsi davrandım size görede uslubüm peygamberi bir uslüp değil Diyelimki kendi düşünclerimi kabul ettirememe acizliği içerisindeyim Peki yitiksevda arkadaşımızın vermiş olduğu o apaçık ayetlere ve ayetler doğrultusundaki yorumlarıdamı acizlikti ona niye karşı çıktınız.bakın mevlüt abimiz birşey söylüyor ne diyor Bedii abim size saygımda asla kusur etmediğimi iyi bilirsiniz. Lakin bu husuta Kesin nass vardır teslimiyetten başka hiç bir alternatifimiz yoktur... yitiksevda adlı üyeden alıntı Mevlüt arkadaşımızın bu uslübüdamı sert.onun içinmi o apaçık ayetlere itiraza ettiniz bence herşeyin başında samimiyet alzım ÜSTELİK sizin şahsınıza yönelik bir hakaretim de olmadı O düşünceleri kim söylerse söylesin ben aynı tepkiyi verirdim BEN DAHA ÖNCEDE SÖYLEDİM İSLAMA HAKARET YOK ALLAHA İFTİRA YOK PEYGAMBERE VE MÜMİNLEREDE Bunun dışında demokrasiyimi savunuyorsunuz bunda hiç bir behis yok tartışılabilinir.particiliğimi savunuyorsunuz ,savuna bilirsiniz tartşılabilinir.Hatta ateizmi bile tartışabiliriz Amma kalkıp Allahın peygamberi KRALIN DİNİNE GÖRE HÜKÜM VERİP ADALET DAĞITIYORDU DESENİZ İŞTE OZAMAN. HZ.Muhammed (sav) bu dönemde yaşasaydı belki oy kullanırdı belki kullanmazdı gibi sözler derseniz işte orda dur bedii hamit bey islam demokrasisi nedir ben onu anlamadım. islam demokrosisi önündeki islam kelimseni kaldıralaım o zaman demokrasiyi sabaha kadar tartışalım -----Şeytan ayetleri -----cümlesi ile ----İslam demokrasisi---- cümlesi arasında ne fark var biri bana anlatabilirmi. bu iki cümlede islama hakarettir. Müslümanlrdan adlı üye arkadaşımızında alıntı yaptığı bir yazısında ki bu yazı sanırım ahmet kalkan hocaya ait bir yazıydı..islam demokrasisi söylemlerini yapanları çok şiddetli bir şekilde kınamıştır. bana göre her müslüman buna tepkisini koymalıdır.çnüki bu tarz söylemler islama hakarettir yada ben kas kafalıyım bu işi bilmiyorum. Anlık ilahi vahy alan bir peygamberin bir kralın dinine göre uzun yıllar hüküm verdiğini ileri sürmek büyük bir hakarettir.kime önce Allaha kime peygambere kime bütün müslümanlara. bedii hamit bey benim şahsıma hakaret edebilirsiniz ki ettiniz yazdıkklarımı anlamıyor dediniz (bana göre okuduklarını anlamyanlar salak olan insanlardır) aciz dediniz vs vs önemli değil Sİzden ricam islam dinine hakaret etmyeiniz lütfen bu konu bitmiştir. Yanlışım olduysa önce Allahtan sonrada bütün medineweb forum yneticilerinden üye ve tüm misafirlerden Her zaman olduğu gibi istisnalar hariç maide/53- ""O zaman müminler onlara "Bütün güçleri ile sizin yanınızda olacaklarına Allah adına yemin edenler bunlar mı?" derler. Onların bütün çabaları boşa gitmiş ve hüsrana uğrayanlardan olmuşlardır"" [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] isteyenler bu linki açap bakabilirhttp://www.facebook.com/video/video.php?v=1675983660296 Ahmet kalkan hocanın vıdeo sohbeti |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
Alıntı:
Gerçektende size birşey anlatabilmek çok zor. O kadar zor ki, İğne deliğinden deveyi geçirebilmek kadar zor. Yitiksevda kardeşimiz fikirlerini açıklamıştır ve biz de islam için fikir tartışması yapıyoruz. Sizin gibi Müslümanları tahkir eden ağır uslub kullanmamıştır. Alıntı:
İlahi nizamın bir demokrasisi vardır. Yani müslüman halkın seçme ve seçilme, emaneti ehline verme. Cumhurun reisini cumhur seçer.İslamın ilk dönem uygulaması budur,şura ve meşveret,hakiki cumhuriyet. İslam, beşeri sistemlere karşı bunun tohumlarını 1400 yıl öncesinden atmıştır. Yalanlarınızdan, yalan ithamlarınızdan Allaha sığınırım. Kim demiş KRALIN DİNİNE GÖRE HÜKÜM VERİP ADALET DAĞITIYORDU ? Yalanın bu kadarına da pes doğrusu. Hani nerede o cümlelerim. Varsa gösterin. Gösterebilirseniz ben yalancıyım. Ya gösteremezsiniz.! Söylediğim sözler şu idi. Kralın ( Firavunun ) DİNİNE GÖRE DEĞİL, YASASINA GÖRE DEMİŞİM, kardeşini kendi yanında alıkoymak için Kralın yasalarında var olan ,yürülükte olan hükmü uyguladı demişim. Üstelik devamı vardı bu cümlelerimin.Kralın bu yasası Allahın yasası ile çelişmeyen bir yasaydı demiştim. |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
ALLAH BELASINI VERSİN O KİŞİNİN, O KİŞİ KİMSE ALLAHIN MELEKLERİN VE TÜM İNSANLARIN LANETİ O İNSANIN ÜZERİNE OLSUN.. İşte böyle uslublara maruz kalıyoruz. |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
Abdül hamit bey ben size islamı beşeri demokrasisi gibi görüyorsunuz demedim böyle bir ithamım yok Bu iki cümleyi yan yana kullanmanızı eleştirdim.Beşeri demokrasiden örnekler verdim Siz öyle düşünüyorsunuz demedim O kadarını da düşünecek haliniz yok herhalde.Ben sadece beşeri demokrasiclerin ne kadar yalancı olduklarını vurguladım bunun sizinle alakası yoktu yani o cümlelerde size bir ithamda yoktu zaten Gelgelelim hz.Yusuf olayına zaten ne olduysa sizin burdaki ithamınız beni çileden çıkarmıştı Söylediğim sözler şu idi. Kralın ( Firavunun ) DİNİNE GÖRE DEĞİL, YASASINA GÖRE DEMİŞİM, kardeşini kendi yanında alıkoymak için Kralın yasalarında var olan abdül hamit adlı üyeden alıntı Bakın arapçanız varmı bilmiyorum eğer ayeti arapçasından okursanız o ayette Allah kralın dini olarak zikr ediyor. AYETİ BİR ARABÇASNI ÖNCE OKUYALIM ""Febe da e bi ev giyatihim kable viaai ehııhi sümmestahre ceha min viaaaai ehiihi.Kezalike kıdna liyusufe makane liyeghuze ehaahu fi dini-l meliki illaaa en yeşaaa e allahu"" Şimdi fazla arapça bilmem bilen arkadaşlar bu ayetin mealini açıklasınlar.Ben bu ayetin mealini şu şekilde anlıyorum yanlışm olursa arkadaşlar lütfen düzeltsin "" Sonra kardeşinin kabından tas çıkarıldı aramaya kardeşinin kabından önce diğerlerinin kaplarından başlandı. Ancak Allah dilemiş ola melikin dininde kardeşini tutup alı koyma yoktu böylece yusufa tedbir öğrettik"" Şimdi sayın abim bazı insanlar bu ayeti mealini verirken kıralın yasalarına göre alı koyamzdı diyor. Sizde burdan yola çıkarak kıralın yasalarını göre alıkoyamazdı diyorsunuz Halbuki Allah bu yasaları din olarak tanımlıyor şimdi anladınızmı. Yani ben burda Allah,ın orjinal ayetinemi itibar edeyim yoksa sizemi. Demekki burda yanlış anladığınız için belki farkında olmadan peygamberin kralın yasalarına göre hüküm verirdi demiş olabilirsiniz.Demekki sizde kralın dinine göre hüküm verilmez diyorsunuz. Böyle düşünmeniz çok güzel. DİNİNE GÖRE DEĞİL, YASASINA GÖRE DEMİŞİM, Şu cümlenize bakarmısınız Siz beşeri kanunları din olarak görmürmusunuz bunu merak ettim doğrusu Çünki bir peygamberin kralın dinine göre hüküm verirdi demek tevbeyi gerektirir bu hem Allah,a hem de peygambere ifiradır. Ama yok ben bu yanlış anlamışım dersiniz ben herksin önünde sizden özür dileyecem. Üstelik ben yalanda konuşmamışım gördünüz.Çünki ayetin arapçasında melikin dini olarak geçiyor. Bakın bedii Hamit bey İnsanlar tarafından konulan bütün yasalara birde inanç sistemi eklenmiştir. Yani demokrasi gibi üstüne bir de laiklik inancı eklendiğinde bu bir din oluverir. Biz bu dinin yasaları ile insanlara hüküm verdiğimiz zaman biz niyetimiz ne olursa o dinin bir mensubu oluruz Ayetler açık Bunun aramızda ihtilaf dahi olmaması lazım itikadi meselelerde ihtilaf olmaz ben bu ayetlere teslim olmaya hazırım Sizde bu konuda göre geri adım atın ben sizden bu yeni halinizden defalarca özür dileyeyim. İslam gibi temiz bir kelimeyi islam demokrasisi diye Tağutların anlam yüklediği kelimelrin yanına koymaylım dedim eleştirim buydu Böyle ciddi meseleler hususunda hem fikir olursa insanlar öbür tali meselelerde hem fikir olmasa da olur |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
Beşeri kanunlar neden din olsun ki ? Dinin bir tanımını yapar mısınız? Beşeri kanunlar din olarak görülemez. Kanun kanundur. Dinde dindir. Her ülkenin birbirinden farklı kanunları vardır diye her ülkenin farklı bir dini mi var diyeceğiz ? Alıntı:
Evet doğrudur. Hem Allaha ve hem de peygambere iftiradır. Peki ben böyle mi söylemişim. Yani sizin yazdıklarınız gibi mi söylemişim ? Nerede o cümlelerim gösterin demiştim. Gösterebildiniz mi ? Gösteremediniz ? Demek ki o sözler bana ait sözler değildir. Ama siz bana yamaladınız. Ayetin arapçasında doğrudur melikin dini diye geçiyor. Ayrıca buna da dikkat ettim. Seyit kutup mealini örnek aldım. Seyit Kutup ayete Meal olarak Kralın dini değil, Kralın yasası olarak meal vermiş.Ayeti o anlamda anlamış. Birçok meal de de Kralın yasası olarak da geçer. Birçoğunda da Kralın dini olarak geçer. Yapılacak İzah şudur: Ayetin orjinalinde geçen din kelimesi bizim bildiğimiz anlam da din değildir. Yürürlükteki kanunlar, yasalar anlamındadır. Bu konuyu ayrıca tahlil edip araştıracağım. ve yeni bir konu başlığı altında paylaşıma açacağım. Olumlu katkılarınızı beklerim. İslam için. Alıntı:
Alıntı:
Saygılar |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? EVİRİP ÇEVİRMEYE GEREK YOK. ŞİRKTİR HEM DE ŞİRKİN TA KENDİSİDİR. O HOCA ŞÖYLE DEMİŞ BU HOCA BÖYLE DEMİŞ BİZİ İLGİLENDİRMEZ. BİZİ YÜCED ALLAH'IN DEDİKLERİ VE PEYGAMBERİMİZİN DEDİKLERİ İLGİLENDİRİR. Rahman ve Rahim olan ALLAH'ın adıyla Dinde zorlama (ve baskı) yoktur. Şüphesiz, doğruluk (rüşd) sapıklıktan apaçık ayrılmıştır. Artık kim tağutu tanımayıp ALLAH'a inanırsa, o, sapasağlam bir kulba yapışmıştır; bunun kopması yoktur. ALLAH, işitendir, bilendir. (Bakara Suresi, 256) ALLAH, iman edenlerin Velisi (dostu ve destekçisi)dir. Onları karanlıklardan nura çıkarır; inkar edenlerin velileri ise tağut'tur. Onları nurdan karanlıklara çıkarırlar. İşte onlar, ateşin halkıdırlar, onda süresiz kalacaklardır. (Bakara Suresi, 257) Kendilerine kitaptan bir pay verilenleri görmedin mi? Onlar, tağuta ve cibt'e inanıyorlar ve diğer inkar edenler için: "Bunlar, iman edenlerden daha doğru bir yoldadır" diyorlar. (Nisa Suresi, 51) Sana indirilene ve senden önce indirilene gerçekten inandıklarını öne sürenleri görmedin mi? Bunlar, tağutun önünde muhakeme olmayı istemektedirler; oysa onlar onu reddetmekle emrolunmuşlardır. Şeytan da onları uzak bir sapıklıkla sapıtmak ister. (Nisa Suresi, 60) İman edenler ALLAH yolunda savaşırlar; inkar edenler ise tağut yolunda savaşırlar öyleyse şeytanın dostlarıyla savaşın. Hiç şüphesiz, şeytanın hileli-düzeni pek zayıftır. (Nisa Suresi, 76) De ki: "ALLAH Katında, 'kesinleşmiş bir ceza olarak' bundan daha kötüsünü haber vereyim mi? ALLAH'ın kendisine lanet ettiği, ona karşı gazablandığı ve onlardan maymunlar ve domuzlar kıldığı ile tağuta tapanlar; işte bunlar, yerleri daha kötü ve dümdüz yoldan daha çok sapmışlardır." (Maide Suresi, 60) Andolsun, Biz her ümmete: "ALLAH'a kulluk edin ve tağuttan kaçının" (diye tebliğ etmesi için) bir elçi gönderdik. Böylelikle, onlardan kimine ALLAH hidayet verdi, onlardan kiminin üzerine sapıklık hak oldu. Artık, yeryüzünde dolaşın da yalanlayanların uğradıkları sonucu görün. (Nahl Suresi, 36) Tağut'a kulluk etmekten kaçınan ve ALLAH'a içten yönelenler ise; onlar için bir müjde vardır, öyleyse kullarıma müjde ver. (Zümer Suresi, 17) |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? "Kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse işte onlar kafirlerin ta kendileridir." (Maide: 44) "Kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse işte onlar zalimlerin ta kendileridir." (Maide: 45) "Kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse işte onlar fasıkların ta kendileridir." (Maide: 47) SANIRIM BU AYETLERDE ANLAŞILAMAYAN Bİ KELİME YOKTUR. elhm |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? 1) Biraz zaman geçmiş ve heralde konu kapanmış ama inşaallah faydası olursa bende birkaç kelime söylemek istiyorum daha doğrusu kuran'dan ve sünnet'ten bu konu hakkında birşeyler aktarmak istiyorum... Öncelikle şunu belirtmek istiyorum... Bizim hayatımızda a'dan z'ye herşeye karışan islam acaba islami hareket metodumuza da mı karışır ? Cevap tabi ki de evet olmalı ! O zaman Resulullah ( s.a.v) yapılan teklifi nasıl unuturuz... Ona şöyle dememişler miydi... Ey Muhammed (s.a.v) ne istiyorsun mekkenin en güzel kadınıylan mı evlenmek istiyorsun eğer öyleyse en güzel kızlarımızı seninle evlendirelim. Ey Muhammed (s.a.v) ne istiyorsun mekkenin en zengini mi olmak istiyorsun eğer öyleyse aramız da mal toplayalım seni mekkenin en zengini ilan edelim. Ey Muhammed (s.a.v) ne istiyorsun mekkenin başkanı mı olmak istiyorsun eğer öyleyse seni mekkenin başkanı seçelim. Davandan dön. Rasulullah (s.a.v) cevabı açık ve net. Bir elime güneşi, bir elime ayı verseniz ben yine de davamdan vazgeçmem. Şimdi sorarım sizlere ey müslümanım diyenler burada (haşa) ALLAHU TEALA sizin bu kötünün iyisini seçip de başbakan seçip sonra küfür devletinin başı olup devleti düzeltme fikrinizi düşünemedi mi ? Rasulullah bunu düşünemedi mi (haşa). 2)Rasulullah zamanında mekkeki müşriklerin toplanma meclisi olan DARUN NEDVE'ye hiç bir müslüman gitti mi ? Sizin ne işiniz var orada ? 3) Gerçekten hakikati istiyorsanız gidin ve İbn kesir olsun imam kurtubi olsun seyyid kutub'un fil zilalil furkan tefsiri olsun ordan kafirun suresının tefsirine bakın. Son olarak da şunu söylemek istiyorum: Kim de kendisine dosdoğru yol apaçık belli olduktan sonra, peygambere muhalefet ederse ve müminlerin yolundan başka bir yola uyarsa, onu döndüğü şeyde bırakırız ve cehenneme sokarız. Ne kötü bir yataktır o! (nisa:115) |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Güncelleme... |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Sorulara karşı cevaplar birbirini tamamlayacı ve güzel bir bilgi paylaşımıydı,Sonuç olarak herkes Ayet ve hadislerle kendi doğrularını bulma çabasını sarfetmişler,Aşırı tartışmaya girmeden olgun bir paylaşım olmuş kanaatindeyim,Arkadaşları tebrik etmek lazım bilmiyom halen giriyorlarmı ,giriyorlarsa fikir alışverişi yapmak isterdim,Bunu şiaar edinmek lazım aslında hayatımızda siyah gördüklermiz aslında beyaz çıkabiliyor,önemli olanİslamın bize emretdiği metodu eden bırakmamaktır ki!! islam bize Kötülükleri iyilikle savmamımızı hak ve hakikate davet için fravunun karşısına çıkıldığında dahi kavl-i leyyin,tavr-ı leyyin,hal-i leyyin,(yumuşak söz,yumusak tavır,yumşak hal)yolunu emir ve tavsiye buyurmaktadır.. |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
ArO* |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? hangi partiye oy verdiyseniz verdiniz onemli degil. Bastiginiz muhurdeki evet yazisi EVET BEN MÜŞRİĞİM ANLAMINDAYDI. VE SİZ EVETLERİNİZLE BUNU TESCİLLEDİNİZ. |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? İslam'ın dışında bütün sistemler tağutîdir. Tağutların hükümlerine göre yönetilen bütün yerlerde yaşayan mü'minlerin, Allah'ın indirdiği hükümlerin galip gelmesi uğruna cihad etmeleri farz-ı ayndır. Şurası unutulmamalıdır ki, tağutun hükümlerine "evet" diyenler, Allah'ın dinine "hayır " demiş, küfretmiş durumundadırlar. Bunu ister bilerek, ister bilmeyerek yapsınlar durum asla değişmez. Çünkü bütün peygamberlerin insanlara; "Allah'a ibadet edin, tağuta kulluktan kaçının" diye tebliğat yaptıkları ayetlerle sabittir. Tağutun hükümlerini inkâr etmeyen ve tağutî güçlerle mücadele vermeyen kimse, ne kadar âlim olursa olsun, "müsteşrik" çizgisini asla geçemez. Hadislerle Kur’an Tefsiri, İbni Kesir, Çağrı Y. c. 2, s. 193-196.. |
Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? TC de ve diyer butun DEMOKRAT VE LAIK ULKELERDE siyasi partilere Oy vermek ŞİRK'dir. Tc de yasama eylemi demokrasi(halk iktidarı) denilen küfür sistemi ile yapılıyor: Yani insan- insan , insan toplum ,insan devlet vb ilişkileri düzenleyen kanunlar Kuran ve hadis kaynaklı Şeriat kanunları olmayıp mecliste milletvekillerinin oylaması ile yapıldığı kanunlar oluyor bu sistemde. (Bakınız anayasanın 7.maddesi) Ve her vatandaş aynı zamanda seçilen konumundadır. Şartların imkânsızlığı onu seçmeye itmiştir. Bu seçim sonucunda yapılan isimlendirmede bunun delilidir. Seçilenlere “MİLLETVEKİLİ” denir. Seç-men kendi yerine VEKİLİNİ parlamentoya yollamıştır. Şöyle söyleyebiliriz: (Demokratik seçimlere katılan) Her vatandaş seçtiği insanın mahiyetinde meclistedir. Cismen olmasa da sembolik olarak oradadır. Öyleyse her insan vekâlet verip kendine vekil tayin ettiği milletvekilinin her fiilinden (ŞİRKİNDEN) sorumludur ve ona ortaktır. Yetkili organların eliyle tagutlara (siyasi partilere) verilen iktidar yetkisiyle tagutlar Allah’ın haram kıldıklarını helal, helal kıldıklarını haram kılmaktadır ve oy verme eylemiyle bu hakkı onlara veren kişi seçmendir. Yoksa onların Allah 'in izin vermediği şeyleri dinde kendilerine meşru kılan ortakları mı var? Eğer o fasıl kelimesi (azabımın ertetenmesine dair ezelde geçen söz) olmasaydı aralarında hüküm verilir (işleri) bitirilirdi. Gerçekten zalimler için acı bir azap vardır. (Şura 21 ) Kanun koyma İLAHLIK özelliğidir, dini(şeriatı) belirlemek ilahlık özelliğidir. Ve bu yetki Allaha aittir. Yetkili organlar eliyle hakimiyeti (Kanun ,nizam belirleme yetkisini) bir beşer olan milletvekillerine vermek ŞİRKTİR(HAKİMİYETTE ORTAK KOŞMAKTIR). Müşrik: Allah’a uluhiyetinde veya rububiyetinde veya isimlerinde ‘şirk (ortak) koşan’ kimseye ‘MÜŞRİK’ denir. Rızık veren(ER-REZZAK) nasıl ki Allahın ismi ise, hüküm koyan ( EL-HAKİM) de Allah'ın özelliklerindendir.Ve Allahın isimlerini bir beşere vermek tevhidi (Allah'ın birlenmesini) bozar. Sonra emirden (olan) bir ŞERİAT ile seni vazifelendirdik; onun için sen o şeriata uy'da ilmi olmayanların arzularına uyma! (Casiye 18) Mekke ve diğer geçmiş kavimler de bulunan kavimler Allah'a ortak koştukları için müslüman değil müşrik olarak adlandırıldılar. “Gerçekten Tevrat'ı biz indirdik; bu kitap doğru yol kılavuzluğu ve ışık içerir. Gerek İslâm'a bağlı peygamber-ler ve gerekse Allah'a bağlı bilginler ile din adamları Al-lah'ın bu kitabının görevli koruyucuları ve doğruluğunun şahitleri sıfatı ile Yahudiler arasında buna göre hüküm verirler. Buna göre insanlardan değil, benden korkunuz da ayetlerimi bir kaç para karşılığında satmayınız. Kim Allah'ın indirdiği ayetlere göre hüküm vermez ise onlar KAFİRLERİN TA KENDİLERİDİR.”(Maide 44 ) Dar-un Nedve ve TBMM Dar-un Nedve: Allah’ın insanların hayatlarını yönlendirmedeki yetkilerini kısıtlayıp, kendilerinin oluşturdukları beşeri sistemlerle kanun koyan bir meclis ve aynı zamanda peygamberimizin getirdiği sisteme ters olan meclis. Kısacası günümüz meclislerinin (TBMM gibi) aynısı olan bir meclis. Hz. Peygamber (S.A.V)’in dedelerinden Kusayy bin Kilab Mekke’de yönetimi ele geçirince şehrin yönetimi için Kabe’nin karşısına yaptırdığı kendi evini kullanırdı. Bu evin ismi Dar’un-Nedve (kelime manası: Parlamento binası)idi. Mekke’nin başkanı Kusayy şehir devletiyle ilgili işlerin karalarını bu binada bazı Mekke liderleriyle birlikte alırdı. Sadece yönetim merkezi değildi Dar’un-Nedve, düğünler, savaş hazırlıkları, buluğ çağına eren kızlara elbise giydirme törenleri gibi işlerin apıldığı yerdi. Kısaca bütün sosyal ve siyasal hayatın merkeziydi. Kureyş liderleri gelip : Hz. Peygamber (S.A.V) Mekke’de tevhidi haykırırken Ebu cehil ve avanesi amcası Ebu Talib’e : ”Yeğenine söyle ne istiyor? Hasta mı? En iyi hekimleri getirelim. Evlenmek mi istiyor? En güzel kızlarımızı verelim. KRAL Ml OLMAK İSTİYOR ? BAŞIMIZA KRAL YAPALIM. Yeter ki ilahlarımıza küfretmesin.” Resulüllah(sav) içinden şöyle diyebilir di? (Haşa) ‘ Ben menata, hubele ve diğer putlara bir şey demem. Dille onlara sövmem.Kalben Allah ı tesbih ederim, dil ile onları ve beşeri sapkın sistemlerini överim.Başları, liderleri olurum. Namazı anlatır.Orucu anlatır.Yavaş yavaş onları tevhide çekerim ’EBU CEHİL BAŞLARINDA OLACAĞINA BEN OLURUM.(bu gün chp olucağına diyenler gibi) diyebilirdi. BÖYLE Mİ DEDİ RESULULLAH(sav) HAYIR! Hz. Peygamber (S.A.V.)'in cevabı kısa ve nettir: “Sağ elime güneşi sol elime ayı verseniz yinede DAVAMDAN VAZGEÇMEM.” Bu sözlerin bedeli üç yıl boyunca aç kalmaktı, küçük çocukların açlıktan ölmesiydi, sahabenin akla gelmeyecek işkencelere uğramasıydı. Ama hiçbir zaman Hz. Peygamber (S.A.V) aklından “Kureyşlilerin teklifini bir düşüneyim belki daha rahat tebliğ yaparım” veya Hz. Ebu Bekr ve Hz. Ömer gibi sahabeleri tekrar DAR’UN-NEDVE’ye göndereyim belki bir faydası olur” demedi ve düşünmedi. Çünkü biliyordu ki bunları söylemek onlardan olmaktı. Allah’ın kanunlarına karşı kanun koyanların yanında veya yönetim yerinde bir Müslüman asla olamazdı. Helal ve haram belirleme yetkisinin Allah’tan alınıp tağuti rejimlerin meclislerine (DAR'UN NEDVE, TBMM) vermek hiç kuşkusuz küfürdür, zulümdür, fısktır. İslamın hakimiyetinin sağlanması için izlenmesi gereken yolda herhangi bir beşerin önerdiği yolla değil RABBANİ YOLLA OLMALIDIR. Bu din nasıl ki Allah tarafından vahyolunduysa takip edilecek yolda RABBANİ olmalıdır. İSLAM = Allah'a teslimiyet dinidir. Parlementoya girelim ve onların arasına sızalım başa biz geçmezsek laikler geçecek diyenler pragmatistdir, akılcıdır. Onlar Allah yerine akıllarına, heva ve heveslerine TESLİM olmuşlardır. Ve kişi teslim olduğu varlığın dinindedir. /Alıntı |
SAAT: 19:55 |
vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.2.6 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.