Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > ..::.MEDİNEWEB FORUM DİNİ KONULAR.::. > Muhtelif Dini Konular > Soru Cevap Arşivi

Konu Kimliği: Konu Sahibi cananekinci,Açılış Tarihi:  08 Mart 2012 (22:52), Konuya Son Cevap : 10 Ekim 2022 (21:48). Konuya 358 Mesaj yazıldı

Beğeni Aldı174Kez Beğenildi
Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Değerlendirme
Alt 06 Aralık 2013, 17:18   Mesaj No:111
Meal Gurubu Üyesi
Medineweb Emekdarı
bilinmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:bilinmez isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13966
Üyelik T.: 27Haziran 2011
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 2.154
Konular: 309
Beğenildi:178
Beğendi:15
Takdirleri:560
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Bir bölgede müslümanların geneli peçeliyse,orda peçe takmak farzır..peçeli olmayanlarda fitneye sebebtir,çünkü burda takmayan kesim BAKILMAYA ,İLGİ ÇEKMEYE AÇIK KAPI BIRAKMIŞ OLUR,

Bir bölgede müslümanların geneli peçe takmıyorsa,burdada PEÇE TAKMAK,İLGİYE AÇIK KAPI BIRAKMAK OLDUĞU İÇİN FİTNEYE SEBEB OLUR..

Onun için bu konu tartışılmıştır..
__________________
önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ...
Alıntı ile Cevapla
Alt 06 Aralık 2013, 18:50   Mesaj No:112
Kur'ân Kürsüsü

Medineweb Emekdarı
FECR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:FECR isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 6340
Üyelik T.: 19 Ocak 2009
Arkadaşları:20
Cinsiyet:Erkek
Memleket:ANKARA
Yaş:56
Mesaj: 6.107
Konular: 546
Beğenildi:1003
Beğendi:221
Takdirleri:9161
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Bir bölgede Müslümanların geneli başlarını yarım örtüyorlarsa veya sadece yemeni ile örtüp saç kılları gözüküyorsa , şuurlu Müslüman da onlar gibi mi yapmalıdır?
Bir bölgede Müslümanların geneli bid'at ve hurafe içinde yaşıyorsa, bilinçli Müslüman da o bid'at ve hurafeleri işlemeli mi?
Bir bölgede Müslümanların geneli fısk ve fucur içinde yaşıyorsa, müttaki Müslüman da onlar gibi fısk ve fucur mu işlemeli mi?
Bir bölgede Müslümanların geneli tağuti hükümleri destek oluyorsa, muvahhid Müslüman da tağuta destek mi olmalı?
Bir bölgede Müslümanların geneli Kur'anı okumaya ve anlamaya çalışmıyorsa, fıkheden Müslüman da onlara mı uymalı?
Bir bölgede Müslümanların geneli dini emirlerde lakayt davranıyorsa, ihlaslı Müslüman da mı lakayt davranmalı?
Bir bölgede Müslümanların geleni zalime baş kaldırmayıp destek oluyorsa , "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" düsturuna sahip Müslüman da zulme rıza göstermeli mi?
Bu soruları daha da çoğaltabiliriz.

Çoğunluk olmak demek, doğru olmak demek değildir. Kur'an'da çoğunlukla ilgili ayetlere baktığımızda hep olumsuz anlamda kullanılıyor:
1-İnsanların Çoğu Allah’a Şükretmezler
2-İnsanların Çoğunluğu Zanna Uyarlar
3-İnsanların Çoğu Kıyametin Vaktinin Bazı Kişilerce Bilinebileceğini Düşünürler
4-İnsanların Çoğu Peygambere Gelen Vahye İnanmazlar
5-İnsanların Çoğu;Allah’ın İşler Üzerinde Hakim Olduğunu Bilmezler
6-İnsanların Çoğu Allah ile Peygamberi Arasındaki İletişimi Bilmezler
7-İnsanların Çoğu İman Etmezler
8-İnsanların Çoğu Kur’an’ın Allah Tarafından İndirildiğine İnanmazlar
9-İnsanların Çoğu Yeniden Dirilmeye İnanmazlar
10-İnsanların Çoğu İnkarlarında Israr Ederler
11-İnsanların Çoğu Tartışmacıdır
12-İnsanların Çoğu Allah’ın Sözünden Caymayacağını Bilmez
13-İnsanların Çoğu İslamın Hanif-Dosdoğru Din Olduğunu Bilmezler
14-İnsanların Çoğu;Peygamberlerin Müjdeci ve Uyarıcı Olduğunu Bilmezler
15-İnsanların Çoğu;Allah’ın Rızkı Kimine Bollaştırdığını Kimine de Kıstığını da Bilmezler
16-İnsanların Çoğu Sapıklıktadır
17-İnsanların Çoğu Yaratmanın Mahiyetini Bilmezler
18-İnsanların Çoğu Kıyametin Kopacağına İnanmazlar
19-İnsanların Çoğu Allah’ın Nimetlerini Bildikleri Halde İnkar Ederler
20-İnsanların Çoğu,Farklı Toplumlara Değişik Şeraitler-Hükümler İndirmesinin Hikmetini Kavrayamazlar
21-İnsanların Çoğu Gerçekten Yüz Çevirirler
22-İnsanların Çoğu Gerçeği Dinleyip Akletmezler
23-İnsanların Çoğu Yeryüzündeki Güzelliklerde Allah’ın Kudretini İdrak Edemezler
24-İnsanların Çoğu Başlarına Gelenden İbret Almazlar
26-İnsanların Çoğu Tek İlah Gerçeğini Kavrayamazlar
27-İnsanların Çoğu Allah Dışı Şeylere Kulluk Ederler
28-İnsanların Çoğu;Başlarına Gelen İyi ve Kötü Şeylerin İmtihan Olduğunu Bilmezler
29-İnsanların Çoğu Yaratılış Hikmetini Bilmezler
30-İnsanların Çoğu Zulmedenlerin Ahirette Cezalarını Bulacaklarını Bilmezler

Bu çalışmayı daha önce foruma asmıştım (İNSANLARIN ÇOĞUNLUĞUNUN ÖZELLİKLERİ) . Ayetlerden çıkarılmış başlıklar idi)
Mihrinaz beğendi.
__________________
Selam Hidayete Tabi Olanlara
Kur'an Senin Lehinde ve Aleyhinde Hüccettir
(Müslim)
Alıntı ile Cevapla
Alt 06 Aralık 2013, 23:08   Mesaj No:113
Medineweb Sadık Üyesi
muallime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:muallime isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 14876
Üyelik T.: 01 Aralık 2011
Arkadaşları:13
Cinsiyet:Anne
Mesaj: 874
Konular: 134
Beğenildi:137
Beğendi:67
Takdirleri:484
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Alıntı:
bilinmez Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Bir bölgede müslümanların geneli peçeliyse,orda peçe takmak farzır..peçeli olmayanlarda fitneye sebebtir,çünkü burda takmayan kesim BAKILMAYA ,İLGİ ÇEKMEYE AÇIK KAPI BIRAKMIŞ OLUR,

Bir bölgede müslümanların geneli peçe takmıyorsa,burdada PEÇE TAKMAK,İLGİYE AÇIK KAPI BIRAKMAK OLDUĞU İÇİN FİTNEYE SEBEB OLUR..

Onun için bu konu tartışılmıştır..
Bu sözler kesinlikle isabetlidir. İtiraz edenlerin kaçırdıkları bir nokta var.Yukardaki sözlerde ölçü ,normal tesettürdeki insanlardır. Burda ölçü alınanlar ,Sayın Fecr 'in itiraz ettiği gibi fasık ve fucürlar değildir ki,Tam tersine takva yapacağım derken ,fitneye sebebiyet vermektir.

Hem bu isabetli görüşü,tecrübe olarak şöyle açıklamak gerekir. Avrupa memleketlerinde peçeli kadına herkes daha çok bakmaktadır.Hani maksat kadına bakışın önlenmesi değil mi? Azimet sayılan bu işi
yerinde kullanmak daha mantıklıdır. Zaten Nurettin Yıldız da aynısını söylemişti.

Herkesin peçeyle dolaştığı ülkelerde ise ,Türk kadınının ,nasılsa Türkiyede peçesiz geziyorum burda gerek yok demesi,peçesiz gezmesi yanlıştır.

Dolayısıyla itiraz yazısındaki mantıkla ,sayın bilinmezin mantığı birbirinden farklıdır.
__________________


Alıntı ile Cevapla
Alt 07 Aralık 2013, 08:50   Mesaj No:114
Kur'ân Kürsüsü

Medineweb Emekdarı
FECR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:FECR isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 6340
Üyelik T.: 19 Ocak 2009
Arkadaşları:20
Cinsiyet:Erkek
Memleket:ANKARA
Yaş:56
Mesaj: 6.107
Konular: 546
Beğenildi:1003
Beğendi:221
Takdirleri:9161
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Fitneye sebebiyet vermek tabiri göreceli bir ifadedir. Mekkeli Müşrikler de Peygamber a.s'a sen fitnecisin, anne -baba ve oğul arasında fitneye sebep oluyorsun , toplumda huzursuzluk çıkarıyorsun diyorlardı. Peçe ya da çarşaf giyen kadınlar velev ki açıklığın yaygın olduğu toplumda yaşasınlar, peçe veya çarşafla tesettürünü icra ediyorsa , onları eleştirmek ya da fitneye sebebiyet vermekle itham yerine saygı duymak ve tebrik etmek daha İslami bir tavır olmaz mı? Takvaca daha iyi olduğu bütün İslam Alimlerince kabul edilen bir tesettürü yapanları dışlamak, hor görmek ya da İslam düşmanlarının hissettikleri gibi (yani öcü görmüş gibi) yapmak doğru bir davranış olmasa gerek.
Peçe ya da çarşaf fitneye sebep vermez, bilakis fitneyi önlemeye yöneliktir. Asıl fitneye sebep olacak durum açıklıktır. Bir erkeğin peçeli ya da çarşaflı birisine mi şehvetle/kem gözle bakar yoksa dar giyinik ve vücut hatlarını belli edecek elbiseyi giyen kadınlara mı şehvetle bakar?
__________________
Selam Hidayete Tabi Olanlara
Kur'an Senin Lehinde ve Aleyhinde Hüccettir
(Müslim)
Alıntı ile Cevapla
Alt 07 Aralık 2013, 15:14   Mesaj No:115
Medineweb Sadık Üyesi
muallime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:muallime isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 14876
Üyelik T.: 01 Aralık 2011
Arkadaşları:13
Cinsiyet:Anne
Mesaj: 874
Konular: 134
Beğenildi:137
Beğendi:67
Takdirleri:484
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Alıntı:
FECR Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Fitneye sebebiyet vermek tabiri göreceli bir ifadedir. Mekkeli Müşrikler de Peygamber a.s'a sen fitnecisin, anne -baba ve oğul arasında fitneye sebep oluyorsun , toplumda huzursuzluk çıkarıyorsun diyorlardı. Peçe ya da çarşaf giyen kadınlar velev ki açıklığın yaygın olduğu toplumda yaşasınlar, peçe veya çarşafla tesettürünü icra ediyorsa , onları eleştirmek ya da fitneye sebebiyet vermekle itham yerine saygı duymak ve tebrik etmek daha İslami bir tavır olmaz mı? Takvaca daha iyi olduğu bütün İslam Alimlerince kabul edilen bir tesettürü yapanları dışlamak, hor görmek ya da İslam düşmanlarının hissettikleri gibi (yani öcü görmüş gibi) yapmak doğru bir davranış olmasa gerek.
Peçe ya da çarşaf fitneye sebep vermez, bilakis fitneyi önlemeye yöneliktir. Asıl fitneye sebep olacak durum açıklıktır. Bir erkeğin peçeli ya da çarşaflı birisine mi şehvetle/kem gözle bakar yoksa dar giyinik ve vücut hatlarını belli edecek elbiseyi giyen kadınlara mı şehvetle bakar?

Tesettür olarak Çarşaf, Cilbab ve Peçeyi seçen kadınlar ancak tebrik ve teşvik edilirler. Bugün artık tesettürün geldiği noktaya bakarsak bu kadınlar ümmetin medar-ı iftiharlarıdır.(Allah böyle kadınlardan razı olsun.)

Bizim anlatmak istediğimiz şey ,Müslümanların takvayı gerektiren hususlarda -bulundukları yere göre -siyaset üzere hareket etmeleri gerektiğidir.

Fitneyi sadece erkeğin şehvete düşmesi manasından bakarsanız zaten işin içinden çıkamayız. Çünkü Fitnenin -birbirine yakın olmayan -nerdeyse 70 manası var. Rasululah Efendimizi fitneci olarak görmeleri ile- ayetle bildirilmiş- çocuğumuzun da bizim için fitne olduğu arasında dağlar kadar fark var.

Aşağıdaki iki örnek belki yardımcı olur.
 
1-(Seferde iken, kâfirlerin sizi fitneye düşürmelerinden [zarar vermelerinden] endişe ederseniz, namazı kısaltmanızda bir vebal yoktur.) [Nisa 101]
Fitneyi kafirlerin müslümanlara zarar vermesi manasında kullanılmıştır.


2-Hadis-i şerifte, imamın namazı uzatıp cemaati sıkıntıya sokması fitne olarak bildirilmiştir. İhtiyara, “tecvidsiz namaz kılınmaz” demek gibi yapamayacağı fetvayı vermeye de fitne denmiştir.

&
Müslümanların dinini yaşarken helal daire içinde kalarak bir siyaset gütmeleri zaruridir. Böyle yapmadıkları takdirde bir çok haklarını kaybederler.(İslami bir devletimiz olmadığı için)
 
Sizin bakış açınıza göre şu soru nasıl cevaplanır acaba?
 
Müslüman erkeklerin bugün Türkiye'de giydikleri dar pantolon ve gömlek İslami midir? Hayır değildir.

Tesettür sadece kadın için değildir. Erkeğinde mahrem yerlerini bol şalvar,uzun gömlek gibi şeylerle örtmeleri gerekmez mi ?

Müslüman erkekler neden Hristiyanlarla ,Gayri Müslümlerle tıpatıp aynı kıyafeti giyiyor.?

__________________


Alıntı ile Cevapla
Alt 07 Aralık 2013, 21:08   Mesaj No:116
Meal Gurubu Üyesi
Medineweb Emekdarı
bilinmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:bilinmez isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13966
Üyelik T.: 27Haziran 2011
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 2.154
Konular: 309
Beğenildi:178
Beğendi:15
Takdirleri:560
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Açık bi nassa bağlı olmayan kaidelerde,gerek RAsuller,gerek ulul emr[halifeler],fitneye mahal bırakmamak için bazı farzlar koyabilirler,ve daha sonraki dönemde bunlar,bi başka ulul emr tarafından kaldırılabilirde,

örneğin,Allah ın son Rasulu Muhammed as döneminde kadınların mescide gelmelerine müsade edilirken,Rasulullahın vefatından sonra gerek Aişe ra ,nın Rasulullah şuan olsaydı bunu yasaklardı deyişi,ve gerek Ömer ra nın bizzat kadınlara mescidi yasak kıldığı buna örnektir..

Yukarda müslümanların GENELİNE GÖRE DEYİŞİMDEKİ KASTIM BUYDU,

Ayrıca gerek Rasuller,gerek müslümanların ulul emrleri yaşadıkları döneme göre şura meclisiyle birlikte FIKH EDEREK[İNCE DÜŞÜNEREK] KARARLAR ALIP BUNUDA FARZ olarak müslüman halka duyururlar ve bunlarda halka FARZ OLUR,Çünkü Allahın kitabında Rasullerden sonra müslümanların kendi ulul emr lerine uymaları ALLAHIN EMRİDİR...

Peçede hanifi fıkhının zamanına,şartlarına göre serbestken,şafii fıkhının zaman ve şartlarına göre farzdır..yani aralarında bi ihtilaf olduğunu biz bu zamanda diyebiliriz,halbuki o dönemleri çok iyi tahlil edersek böyle fıkıhlar neden çıkmış daha iyi kavraya biliriz..

anlatmak istediğim buydu...Bu günki karmaşıklık bu dönemdeki fıkhedemeyen ve geçmişteki fıkhedenleride ihtilaflı görenlerin içine düştüğü bi hezeyandır..
__________________
önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ...
Alıntı ile Cevapla
Alt 08 Aralık 2013, 13:15   Mesaj No:117
Medineweb Site Yöneticisi
Medine-web - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Medine-web isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 1
Üyelik T.: 14Haziran 2007
Arkadaşları:7
Cinsiyet:Erkek
Yaş:49
Mesaj: 2.988
Konular: 339
Beğenildi:1172
Beğendi:346
Takdirleri:7784
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

haram ve helaller sabittir.helal haram yetkisi Bizzat Allaha ve yetki verdiği peygamberine aittir.aksini iddia etmek doğru değildir.
senin vermiş olduğun örnekler kurana aykırı olmamak kaydıyla,ululemrin uyguladığı yasaklar ve mubahlardır.bunların çoğuda geçicidir.geçici olana haram helal denilmez.zaruretlerde geçici kolaylık diyebiliriz.
zina kurana göre haramdır.namaz kurana göre farzdır terki haramdır.
bu iki örneği hiç bir ululemr kanun tüzük yasa geçicide olsa tolerans gösteremez.
ama zaruret halinde haram olan domuz etini ölmeyecek kadar yemesi geçici olarak helal olur.
veya suyu bulamayan veya özrü olan br insan suyu bulana kadar yada özrü geçene kadar teyemmüm etmesi helaldır.kişi sürekli teyemümü kullanamaz...aynı şeyı yolcunun cemi takdim veya tahiri gibi..
derin konular bunlar...
__________________

Büyükler fikirleri,Ortalar olayları,Küçükler kişileri tartışır.
Alıntı ile Cevapla
Alt 16 Ocak 2014, 22:47   Mesaj No:118
Medineweb Site Yöneticisi
Medine-web - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Medine-web isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 1
Üyelik T.: 14Haziran 2007
Arkadaşları:7
Cinsiyet:Erkek
Yaş:49
Mesaj: 2.988
Konular: 339
Beğenildi:1172
Beğendi:346
Takdirleri:7784
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Alıntı:
YasinC Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Selamün Aleyküm Kalp zikri Yapıyordum Letaiflerim Açıldı hepsini hisettim Artık ne yapmam gerekiyor.Letaif zikri nasıl yapılır.ne kadar yapılır yardım edin.ALLAH razı olsun
Aleykum Selam,
kalpler ancak Allahı zikretmekle tatmin olur ayeti insanoğlunun yegane huzur adresidir.Bu zikri gerek sizin anladığınız anlamda kalp zikri gerekse kuranın bir adıda zikr olduğunu düşünürsek,Kuran üzerinde yoğunlaşmak ilim tahsil etmek bilgi bilinç elde etmek olarakda anlamak lazım.
bilinçsiz/bilgisiz/ilimsiz zikir kişiye bi şey kazandırmaz.bilakis ne yaptığını bilmeyen sefih bir kişilik kazandırır.Başka bir deyışle taklidi iman tuzağına düşer ki bu imanda takva yapaydır.yani zıkzaktır bilgiye dayanmadığından şuursuzdur.ama bilgiye bilince arefe dayalı iman olan tahkiki imanda hem lezzet hem takva hemde kişiye ciddiyet kazandırır.kendisini ciddiye alanı Allahda ciddiye alır toplumda.
Acizane tavsiyem ilimsiz yola çıkmaktansa arefe yani kendini bilen rabbini bilen bir ilim yolunu seçmek ve beraberinde letaiflerin lezzetine varmak en isabetli yol...
__________________

Büyükler fikirleri,Ortalar olayları,Küçükler kişileri tartışır.
Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2014, 16:24   Mesaj No:119
Medineweb Emekdarı
mehmet akif2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:mehmet akif2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13402
Üyelik T.: 25 Şubat 2011
Arkadaşları:11
Cinsiyet:bayan
Yaş:43
Mesaj: 7.401
Konular: 425
Beğenildi:2286
Beğendi:4876
Takdirleri:3684
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

kefir mayalanarak yapıldığı için içilmesinde bir mahzur var mı
Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Şubat 2014, 18:43   Mesaj No:120
Medineweb Sadık Üyesi
muallime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:muallime isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 14876
Üyelik T.: 01 Aralık 2011
Arkadaşları:13
Cinsiyet:Anne
Mesaj: 874
Konular: 134
Beğenildi:137
Beğendi:67
Takdirleri:484
Takdir Et:
Standart Cevap: Bir Sorum var Hocalarımızdan cvp bekliyorum...

Alıntı:
mehmet akif2 Üyemizden Alıntı Mesajı göster
kefir mayalanarak yapıldığı için içilmesinde bir mahzur var mı
Türkiyenin fetva veren hocaların çoğunluğu boza ve kefir için içilebilir caizdir demişler,ekşitilinceye ,köpükleninceye kadar bekletilmemesini özellikle belirtmişlerdir.
__________________


Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 23 Kişi okuyor. (0 Üye ve 23 Misafir)
 

Benzer Konular
Konu Başlıkları Konuyu Başlatan

Medineweb Ana Kategoriler

Cevaplar Son Mesajlar
Yoruma bekliyorum! Esma_Nur Gündem/ Manşetler 7 05 Ekim 2019 18:54
Önerilerinizi bekliyorum... Nickgulsum Soru Cevap Arşivi 7 24 Kasım 2013 14:44
Hiç arapça temelim yok...tavsiyelerinizi merakla bekliyorum mavirüya41 İlahiyat Öğrencileri İçin Genel Paylaşımlar 61 23 Mart 2013 12:49
Yorumlarınızı bekliyorum MusabBinumeyr Videolar/Slaytlar 23 13 Mart 2013 21:19
din nedir?(herkesin din anlayışına dair yorumlar bekliyorum) NUR Soru Cevap Arşivi 17 06 Kasım 2007 10:49

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.